17-03-2011, 09:34 PM
Tervitus,
Ilus auto. 260SE kohta on ta päris hea varustusega sattunud. Korraliku W126 soetamine on täna juba arukas investeering. Nad on isegi Euroopast nii otsa saanud, et päris kurb kohe. Kui selle auto eest õieti hoolitseda, elab ta meid kõiki üle.
126 mootorivariantidega on nii, et tegelikult polegi ühtegi halba varianti. Loomulikult on V8 igati ägedam sõita, mida suurem seda parem. Kuid samas R6 oma lihtsama tehnikaga ja hoopis kergema juhitavusega on jällegi strssivabam ja kuidagi lihtsam igapäevaselt kasutada. Ja ilusad on nad kõik ühtemoodi. Velgede pärast olen ka kade. Ma vist ei saagi kunagi enda omale sellisedi velgi.
Mul on tegelikult tehniline küsimus ka. Sa mainisid esimeses postis, et kavatsed kogu mootori süütesüsteemi välja vahetada. Kas see on mingi harjumuspärane rutiin või on mootori töös mingid konkreetsed sümptomid, mis seda nõuavad? Kas ta lonkab? Puterdab? Käib ebaühtlaselt? Või kardab lihtsalt niiskust? Küsin sellepärast, et minu sama mootoriga auto mootori töö läheb iga aastaga halvemaks. Eriti niiskusega ei taha üldse käia. Mõtlen, et äkki peaks ka selle sammu tegema, kuid originaal komplekt on tõenäoliselt piisavalt kallis, et niisama eksperimendi mõttes osta. Oma BMW-le ostsin, maksin ca 14000 krooni ja kasu polnud midagi.
Oleks endalgi huvi seda autot suvepoole oma silmaga näha. Pole siiani ühtegi teist 260 nii lähedalt näinud, et oskas enda oma suhtes mingeid järeldusi teha.
Ilus auto. 260SE kohta on ta päris hea varustusega sattunud. Korraliku W126 soetamine on täna juba arukas investeering. Nad on isegi Euroopast nii otsa saanud, et päris kurb kohe. Kui selle auto eest õieti hoolitseda, elab ta meid kõiki üle.
126 mootorivariantidega on nii, et tegelikult polegi ühtegi halba varianti. Loomulikult on V8 igati ägedam sõita, mida suurem seda parem. Kuid samas R6 oma lihtsama tehnikaga ja hoopis kergema juhitavusega on jällegi strssivabam ja kuidagi lihtsam igapäevaselt kasutada. Ja ilusad on nad kõik ühtemoodi. Velgede pärast olen ka kade. Ma vist ei saagi kunagi enda omale sellisedi velgi.
Mul on tegelikult tehniline küsimus ka. Sa mainisid esimeses postis, et kavatsed kogu mootori süütesüsteemi välja vahetada. Kas see on mingi harjumuspärane rutiin või on mootori töös mingid konkreetsed sümptomid, mis seda nõuavad? Kas ta lonkab? Puterdab? Käib ebaühtlaselt? Või kardab lihtsalt niiskust? Küsin sellepärast, et minu sama mootoriga auto mootori töö läheb iga aastaga halvemaks. Eriti niiskusega ei taha üldse käia. Mõtlen, et äkki peaks ka selle sammu tegema, kuid originaal komplekt on tõenäoliselt piisavalt kallis, et niisama eksperimendi mõttes osta. Oma BMW-le ostsin, maksin ca 14000 krooni ja kasu polnud midagi.
Oleks endalgi huvi seda autot suvepoole oma silmaga näha. Pole siiani ühtegi teist 260 nii lähedalt näinud, et oskas enda oma suhtes mingeid järeldusi teha.
Terve aasta poole aastaga