06-03-2011, 12:19 AM
Olles ise ka viimasel ajal uurinud seda W123 välimust, siis tõesti tõden, et peaks küljekarbi siiski mustaks maalima.
Porilapakad jäävad raudpoldilt, see sodi mis sealt tagaratta alt lendab tuleb mingisugusesse olendisse ära summutada ja porilapakas on selle jaoks ülihea. Mercedes-Benz märgiga on vist neid vähe liikvel nagu ma aru olen saanud.
Mercedes-Benz tegemine jääb vist hetkel kahjuks natukene tahaplaanile, seni kuniks jõuan ära teha ülejäänud tööd ning võtta mõned lisaautod korrastada. Hetkel on käsil Volvo 440 tagumiste tiivakaarte vahetus. Maru huvitav, 97' aasta auto ja auke täis nagu haavlitega tulistatud. Pleki kvaliteedi ja selle kvaliteedi üle nurisen küll, mis see tehas on teinud oma autoga, tagarattakoobastes on suhteliselt olematu masteksi kiht ja tagatipuks puudub ka logar.
Porilapakad jäävad raudpoldilt, see sodi mis sealt tagaratta alt lendab tuleb mingisugusesse olendisse ära summutada ja porilapakas on selle jaoks ülihea. Mercedes-Benz märgiga on vist neid vähe liikvel nagu ma aru olen saanud.
Mercedes-Benz tegemine jääb vist hetkel kahjuks natukene tahaplaanile, seni kuniks jõuan ära teha ülejäänud tööd ning võtta mõned lisaautod korrastada. Hetkel on käsil Volvo 440 tagumiste tiivakaarte vahetus. Maru huvitav, 97' aasta auto ja auke täis nagu haavlitega tulistatud. Pleki kvaliteedi ja selle kvaliteedi üle nurisen küll, mis see tehas on teinud oma autoga, tagarattakoobastes on suhteliselt olematu masteksi kiht ja tagatipuks puudub ka logar.