21-02-2011, 11:22 PM
Vale ei ole see kohe kindlasti mitte, kuna originaalsüsteem on ikka ajast ja arust ja peale sentimentaalse väärtuse tal muud väärtust enam ei ole võrreldes tänapäevase pritsega. Ainuke probleem ongi selles, et see tänapäevane pritse tuleb korralikult ära seadistada, et tema potensiaalne kasu realiseerux. Aju seadistamine on aga pikajaline protsess nagu ma eelnevalt kirjeldasin ning nõuab põhjalikke teadmisi sellest, kuidas eelpool nimetatud tegurid kütusesegu mõjutavad.
Minu auto ei käi ka VEMS-iga nii nagu peax, kuid selle panen esialgu mehhaanilise poole süüx (klapid reguleerimata ja tõenäoliselt ketimehhanismis lõtk) ning hiljem kui mehhaaniline pool korras saab alles korralikult aju seadistama hakata. Endal pole hetkel läpakat ka võtta, et saax üldse tutvuda VEMS-iga ja selle seadistusvõimalustega.
Minu auto ei käi ka VEMS-iga nii nagu peax, kuid selle panen esialgu mehhaanilise poole süüx (klapid reguleerimata ja tõenäoliselt ketimehhanismis lõtk) ning hiljem kui mehhaaniline pool korras saab alles korralikult aju seadistama hakata. Endal pole hetkel läpakat ka võtta, et saax üldse tutvuda VEMS-iga ja selle seadistusvõimalustega.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!