20-02-2011, 08:52 PM
Näeb täitsa mercedes välja küll. Nädalavahetus möödas, ees on kõik ukseklaasid (õnneks olid doonoril sama tooni ja kirjadega klaasid nagu minul, sortisin paremad välja), klaasitihendid, alumiinliistud ustele, aknamehanismid õlitatud, ukselingid külge, lukud üle kontrollitud, esituled ette ja parandatud üks suur anomaalia, nimelt vasak suunatuli ei tahtnud põleda. Tükk aega läks vea avastamiseks, aga sain jälile. Nimelt oli katkestus suunatule massjuhtmes, mis läks esitule pistikusse. Juhet liigutades kõik töötas mingi nurga all ja mingi aja peale kustus jälle ära. Ei saa nii ka jätta, mersul on relee ohutulede blokiga koos ja suunad ilmselt järjest ühendatud, kui üks tagant ära kaob hakkab teine kiiremini vilkuma. Esituled olid ka igavesti ära oksüdeerunud ja puhastasin neid mõni aeg, muidu hõõgusid ainult. Leidsin ka ühe puuduoleva massjuhtme, mille ka kere külge keerasin, sai hulka parem. Minu nn õpetaja tuli ka korraks Eestimaad külastama ja nüüd on plaanis vabariigi aastapäevade raames saadavatel puhkepäevadel tööd teha. Võtta kätte ja ära reguleerida klapivahed, kaanega midagi huvitavat teha kui see juba maas on, õli vahetada ja rihmad ümber visata.
Väline osa hakkab lõpule jõudma, jäänud on külge panna ukse alaliistud, küljeliistud, akende alumiinliistud kinnitada, tagatuled külge keerata ja stange. Numbrid ka külge panna. Siis hakkab pihta sisetöö, kõigepealt pagasiruum ja siis sööstan juba sisemisi polstreid kokku ajama. Sisust otsin ikka veel taga siniseid esiuksepolstreid ja kahte plastikut, mis käivad juhi ja kõrvalistuja jalgade juurde esiposti katteks.
Ajalukku jäänud sääreväristaja seisab ka hirmunult Mercedes-Benz ees ja ootab aega kuna ka selle kokku saan panna ja uuele omanikule edasi nö pärandada.
Üks asi veel, et häbi küll tunnistada ise auto täiesti pulkadeks lammutanud ja mässanud, aga vot ühte asja pole ma üles leidnud. Sellel autol on olemas nii esimesed kui tagumised udukad, aga ma ei suuda kuskilt üles leida lülitit, millega nad tööle käiks.
Väline osa hakkab lõpule jõudma, jäänud on külge panna ukse alaliistud, küljeliistud, akende alumiinliistud kinnitada, tagatuled külge keerata ja stange. Numbrid ka külge panna. Siis hakkab pihta sisetöö, kõigepealt pagasiruum ja siis sööstan juba sisemisi polstreid kokku ajama. Sisust otsin ikka veel taga siniseid esiuksepolstreid ja kahte plastikut, mis käivad juhi ja kõrvalistuja jalgade juurde esiposti katteks.
Ajalukku jäänud sääreväristaja seisab ka hirmunult Mercedes-Benz ees ja ootab aega kuna ka selle kokku saan panna ja uuele omanikule edasi nö pärandada.
Üks asi veel, et häbi küll tunnistada ise auto täiesti pulkadeks lammutanud ja mässanud, aga vot ühte asja pole ma üles leidnud. Sellel autol on olemas nii esimesed kui tagumised udukad, aga ma ei suuda kuskilt üles leida lülitit, millega nad tööle käiks.