18-02-2011, 09:27 PM
Tere
Sai siis üks vanem mercedes oma garaazi juurde soetatud. Tagant utsitas mind selliseks käiguks minu isa, kes on ammu sellisest vanemast mercedesest rääkinud, millega saaks vahest pühapäeval ringi liikuda. Ise muidugi olen ammu juba jälginud erinevaid pakkumisi. Kuna mulle on hakanud meeldima erinevad 6 silindrilised rida mootoritega mb-d. siis jäi ka silm peale sellele W126 kere mercedesele. Käisin seda eelmisel nädalal korra ka kangutamas ja pilt mis avanes oli muljet avaldav. Kõik mis minu jaoks oluline on auto juures olemas ja samas see kompleksus. Originaal võtme komplekt ja isegi ka hooldusraamat olemas. Auto siis eestis sõitnud ei olnud võtsin ta täna siia arvele. Nüüd sai SL endale garaazi vähemalt auväärse kaaslase, muidu tal oli seal juba igav katte all lesida.Aga eks vana masin ja eks neid vigu ka ikka leidub millega saab nüüd aega mööda tegelema hakkata. Paneksin siis suuremad vead kirja ka millega tuleks tegelda.
1. Kaks rooste pleki üks vasakul esimesel uksel ja üks esi kapoti nurgal kuid võrdlemisi väiksed alles. Tuleb lasta teha värvi parandused ja muidugi tuleb kõik muud kohad ka ülevaadata kus esineb rooste koldeid et neid võimalikult palju peatada. Pluss on see, et auto pole meie soola saanud.
2. Kindlasti läheb vahetusse juhtmestik jagajakaan ja küünlad
3. Loomulikult õlid.
4. Tundub et katalüsaatoril on mingi tükk lahti sees. Külma mootoriga on kuulda summuti sees nagu mingi asi koliseks, kui soojaks paisub jääb vaikseks.
5.Stange niklid alt poolt puhastada mingi määrdega kokku teha.
6.Esistange ja tule alused liistud kohendada, ning otsustada mis saab esistange keskmisest niklist kuna seal on nähe väike rooste mull.
7. Katuseluugi lüliti välja vahetada midagi on seal nagu valesti. Kõik töötab ja liigub aga kuidagi valesti mitte nii nagu peaks luliti lülitamisel käima. Liigutad üles liigub hoopis taha liigutad taha liigub hoopis üles.
8. Mingitel põõretel on kuulda ka difris kerget häält, kuid see on selline huvitav hääl, mis ei häiri pigem tekitab sellise vana Mercedes-Benz emotsiooni. Muidugi tuleb seal vahetada õli ja tahaksin jürgeni käest seda ainet ka tellida et sinna juurde lisada.
9.Lisada ka stereo(mis mul olemas on) ja võibolla saab ka tööle auto telefoni mis tal tehasest peale on pandud vist.
10. Kindlasti poleerida ja vahatada ning hoida kui väärtusliku pereliiget.
Kindlasti neid pisi vigu leidub veel, kuid need nagu põhilised. Käigukast töötab ilusti ei mingit libisemist töötab ilusti ka see E ja S reziim. Panen ka mõned pildud mis tänase pakasega tehtud said. Märkimisväärne oli ka see et vana Mercedes-Benz täna homikuse -30 kraadise pakase juures ilusti käivitus.
Sai siis üks vanem mercedes oma garaazi juurde soetatud. Tagant utsitas mind selliseks käiguks minu isa, kes on ammu sellisest vanemast mercedesest rääkinud, millega saaks vahest pühapäeval ringi liikuda. Ise muidugi olen ammu juba jälginud erinevaid pakkumisi. Kuna mulle on hakanud meeldima erinevad 6 silindrilised rida mootoritega mb-d. siis jäi ka silm peale sellele W126 kere mercedesele. Käisin seda eelmisel nädalal korra ka kangutamas ja pilt mis avanes oli muljet avaldav. Kõik mis minu jaoks oluline on auto juures olemas ja samas see kompleksus. Originaal võtme komplekt ja isegi ka hooldusraamat olemas. Auto siis eestis sõitnud ei olnud võtsin ta täna siia arvele. Nüüd sai SL endale garaazi vähemalt auväärse kaaslase, muidu tal oli seal juba igav katte all lesida.Aga eks vana masin ja eks neid vigu ka ikka leidub millega saab nüüd aega mööda tegelema hakkata. Paneksin siis suuremad vead kirja ka millega tuleks tegelda.
1. Kaks rooste pleki üks vasakul esimesel uksel ja üks esi kapoti nurgal kuid võrdlemisi väiksed alles. Tuleb lasta teha värvi parandused ja muidugi tuleb kõik muud kohad ka ülevaadata kus esineb rooste koldeid et neid võimalikult palju peatada. Pluss on see, et auto pole meie soola saanud.
2. Kindlasti läheb vahetusse juhtmestik jagajakaan ja küünlad
3. Loomulikult õlid.
4. Tundub et katalüsaatoril on mingi tükk lahti sees. Külma mootoriga on kuulda summuti sees nagu mingi asi koliseks, kui soojaks paisub jääb vaikseks.
5.Stange niklid alt poolt puhastada mingi määrdega kokku teha.
6.Esistange ja tule alused liistud kohendada, ning otsustada mis saab esistange keskmisest niklist kuna seal on nähe väike rooste mull.
7. Katuseluugi lüliti välja vahetada midagi on seal nagu valesti. Kõik töötab ja liigub aga kuidagi valesti mitte nii nagu peaks luliti lülitamisel käima. Liigutad üles liigub hoopis taha liigutad taha liigub hoopis üles.
8. Mingitel põõretel on kuulda ka difris kerget häält, kuid see on selline huvitav hääl, mis ei häiri pigem tekitab sellise vana Mercedes-Benz emotsiooni. Muidugi tuleb seal vahetada õli ja tahaksin jürgeni käest seda ainet ka tellida et sinna juurde lisada.
9.Lisada ka stereo(mis mul olemas on) ja võibolla saab ka tööle auto telefoni mis tal tehasest peale on pandud vist.
10. Kindlasti poleerida ja vahatada ning hoida kui väärtusliku pereliiget.
Kindlasti neid pisi vigu leidub veel, kuid need nagu põhilised. Käigukast töötab ilusti ei mingit libisemist töötab ilusti ka see E ja S reziim. Panen ka mõned pildud mis tänase pakasega tehtud said. Märkimisväärne oli ka see et vana Mercedes-Benz täna homikuse -30 kraadise pakase juures ilusti käivitus.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.