13-02-2011, 07:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2011, 07:48 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Lahe on jälgida kuidas garaaži nugas olev kolihunnik järjest väiksemaks jääb ja Mercedes-Benz näoilme järjest paraneb.
Selle nädalavahetuse produktiks võib lugeda:
Korrastatud esistange. Kuna kummist liiste kinni hoidev plekk oli täielikult läbi mädanenud ja võtnud kaasa ka jupike stangest, siis tuli hakata remontima, et need hiljem küljest ei kukuks. Mõtlesin ja mõtlesin ning sai ka asja mõtlemisest. Lõikasin ära roostes ja haprad ribad, käiasin nii palju puhtaks kui kannatas ja alustasin uute liistude tegemist. Alul mõtlesin nad ise väänata, aga kuna puudub täielikult fikseeritud valtsipink, siis jäi see teema mängust välja. Tahtsin nii et asi näeks võimalikult sarnane välja sellele mille ma sealt ära olin just lõiganud, seega leidsin garaaži rauahunnikust nelikanttoru ja idee käes. See neljaks jupiks pikkupidi, mõõtu lõigata ja alt servad kokku punktida. Stange külge läksid nad juba kergelt, auk ette ja tagant kinni, nagu originaalis on. Tulemusega igati rahul, asjad oranžiks võõbatud ja peale kuivamist ajasin ka liistud peale. Sai väga hea.
Tagumised logarid panin alla. Esimesi lihtsalt ei jõudnud, pere auto tahab õlivahetust saada ja ma pean enda käru eest ära koristama ja kanali vabastama.
Vasaku tagaukse panin 80% kokku. Jäänud on lisada sisedetailid ja välised liistud. Paras nikerdamine on ikka. Et asja enam ei mäleta kuidas lahti käis ja kõik asjad on karpi pandud nii, et peale ei kirjutanud läks tükk aega enne kui mõne asja külge sain, samas nagu kombeks ikka unustad mõne ära ja pead jälle otsast alustama.
Tagastangega tegin sama nagu esimesega, ainult see keevitust ei tahtnud, seega lihtsalt puhastus ja oranžiks.
Esistange on igatahes ees, võre küljes, veerennide katted peal, üks väike elektiline jama parandatud (õnneks ainult kaitsme vahetus) ja vaakumsüsteemiga natuke mässatud, tagumine vasak uks peaks igatahes korralikult lukku käima.
Vanaisa käest sain veneaegse plokisoojendi kah. Mosse mootori pidi poole tunniga päris soojaks kütma. Eks vaatan ämbris, kaua läheb aega 10l vee soojendamiseks.
Selle nädalavahetuse produktiks võib lugeda:
Korrastatud esistange. Kuna kummist liiste kinni hoidev plekk oli täielikult läbi mädanenud ja võtnud kaasa ka jupike stangest, siis tuli hakata remontima, et need hiljem küljest ei kukuks. Mõtlesin ja mõtlesin ning sai ka asja mõtlemisest. Lõikasin ära roostes ja haprad ribad, käiasin nii palju puhtaks kui kannatas ja alustasin uute liistude tegemist. Alul mõtlesin nad ise väänata, aga kuna puudub täielikult fikseeritud valtsipink, siis jäi see teema mängust välja. Tahtsin nii et asi näeks võimalikult sarnane välja sellele mille ma sealt ära olin just lõiganud, seega leidsin garaaži rauahunnikust nelikanttoru ja idee käes. See neljaks jupiks pikkupidi, mõõtu lõigata ja alt servad kokku punktida. Stange külge läksid nad juba kergelt, auk ette ja tagant kinni, nagu originaalis on. Tulemusega igati rahul, asjad oranžiks võõbatud ja peale kuivamist ajasin ka liistud peale. Sai väga hea.
Tagumised logarid panin alla. Esimesi lihtsalt ei jõudnud, pere auto tahab õlivahetust saada ja ma pean enda käru eest ära koristama ja kanali vabastama.
Vasaku tagaukse panin 80% kokku. Jäänud on lisada sisedetailid ja välised liistud. Paras nikerdamine on ikka. Et asja enam ei mäleta kuidas lahti käis ja kõik asjad on karpi pandud nii, et peale ei kirjutanud läks tükk aega enne kui mõne asja külge sain, samas nagu kombeks ikka unustad mõne ära ja pead jälle otsast alustama.
Tagastangega tegin sama nagu esimesega, ainult see keevitust ei tahtnud, seega lihtsalt puhastus ja oranžiks.
Esistange on igatahes ees, võre küljes, veerennide katted peal, üks väike elektiline jama parandatud (õnneks ainult kaitsme vahetus) ja vaakumsüsteemiga natuke mässatud, tagumine vasak uks peaks igatahes korralikult lukku käima.
Vanaisa käest sain veneaegse plokisoojendi kah. Mosse mootori pidi poole tunniga päris soojaks kütma. Eks vaatan ämbris, kaua läheb aega 10l vee soojendamiseks.