08-02-2011, 04:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2011, 06:45 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Nädalavahetus on jälle suhteliselt luhta läinud lume tõttu. Pool päeva viskad lund, ülejäänud pool saab tööd teha ja see teine pool läheb ka nii ruttu et ei saa arugi.
Aga jah, mis ma ära jõudsin. Logarid välja võtta, ära puhastada ja kuna enamus mürast tuleb ratastest, siis panin sinna ka seda betuumenmatti, mida veel omajagu üle on. Tagumistel logaritel on ka rehvisooned sees, imelik, kuidas saab rehv nii kõrgele minna kui see koobas on. Ilmselt halvad vedrud nagu ka tollel rohelisel olid, st mõlemad katki ja mitmest kohast. Logarite juures häirb ainukese asjana see, et kui nad alla panna, siis jääb serv koopaservast üle ja see on inetu. Kas nüüd lõikan mingi riba vahelt ära või on mingid klambid millega need logarid nii kinni panna, et nad ei läheks üle serva.
Logarite kõrvalt võtsin kätte ja otsisin ilukilbid üles, kuna need lähevad ikkagi ka kasutusse, siis tuli ka need ära värvida.
Kunagisest ostetud 100g värvi, mille kõvendi oli juba peaaegu süldistunud (lahjendasin nitrolahustiga) tuisutasin need kilbid üle. Nagu ikka on sellise töö juures see kõige raskem katmisprotsess. Noaga lõikumine ja teipimine on ikka parajalt peenike töö.
Siis on ka väike mure, et mis saab esistangega. Tihendi alune liist on ikka totaalselt läbi omadega ja ma ei näinud seal enam mingit muud varianti kui liistud lihtsalt maha murda ja võtan järgmine kord vaevaks teha identsed liistude hoidikud ja need stange külge uuesti keevitada. Ainuke mure on see, et mis saab nende aukudega mille on roosteuss suutnud tekitada.. augu kõrvalt kannatab küll pleki ära lõigata, aga ma kipun kahtlema et keevitada kannatab, kuna kroom võib lahti lasta ja stange päris ära rikkuda.
Täna ostsin ka 10W40 õli, filtri ja generaatori ning roolivõimu rihma. Et ikka sõitmisele kindlalt vastu minna. Õli on muidugi loogiline, et tuleb vahetada.
Rooliotste saaga jätkub... Sain autoosad.ee'lt kirja, et neil minu soovitud rooliotsi laos pole, et tellivad. Tellimise juures sai selgeks, et neid juppe pole ka vahelaos, ainult üks on sees. Ühega ei ole mul midagi peale hakata, mul mõlemad läbi. Seega otsin ikka samu detaile, pikki sisemisi rooliotsi - uusi. Hoian sõrmi risti, et vaheladu kas eksis oma laojäägiga või saavad nad kiiresti asju juurde tellida.
Kui ei saa ja kui ei ole ikka minu soovitud varuosi, siis pakun enda omi müügiks (pildidel mustad) ja tellin terved roolivardad.
Aga jah, mis ma ära jõudsin. Logarid välja võtta, ära puhastada ja kuna enamus mürast tuleb ratastest, siis panin sinna ka seda betuumenmatti, mida veel omajagu üle on. Tagumistel logaritel on ka rehvisooned sees, imelik, kuidas saab rehv nii kõrgele minna kui see koobas on. Ilmselt halvad vedrud nagu ka tollel rohelisel olid, st mõlemad katki ja mitmest kohast. Logarite juures häirb ainukese asjana see, et kui nad alla panna, siis jääb serv koopaservast üle ja see on inetu. Kas nüüd lõikan mingi riba vahelt ära või on mingid klambid millega need logarid nii kinni panna, et nad ei läheks üle serva.
Logarite kõrvalt võtsin kätte ja otsisin ilukilbid üles, kuna need lähevad ikkagi ka kasutusse, siis tuli ka need ära värvida.
Kunagisest ostetud 100g värvi, mille kõvendi oli juba peaaegu süldistunud (lahjendasin nitrolahustiga) tuisutasin need kilbid üle. Nagu ikka on sellise töö juures see kõige raskem katmisprotsess. Noaga lõikumine ja teipimine on ikka parajalt peenike töö.
Siis on ka väike mure, et mis saab esistangega. Tihendi alune liist on ikka totaalselt läbi omadega ja ma ei näinud seal enam mingit muud varianti kui liistud lihtsalt maha murda ja võtan järgmine kord vaevaks teha identsed liistude hoidikud ja need stange külge uuesti keevitada. Ainuke mure on see, et mis saab nende aukudega mille on roosteuss suutnud tekitada.. augu kõrvalt kannatab küll pleki ära lõigata, aga ma kipun kahtlema et keevitada kannatab, kuna kroom võib lahti lasta ja stange päris ära rikkuda.
Täna ostsin ka 10W40 õli, filtri ja generaatori ning roolivõimu rihma. Et ikka sõitmisele kindlalt vastu minna. Õli on muidugi loogiline, et tuleb vahetada.
Rooliotste saaga jätkub... Sain autoosad.ee'lt kirja, et neil minu soovitud rooliotsi laos pole, et tellivad. Tellimise juures sai selgeks, et neid juppe pole ka vahelaos, ainult üks on sees. Ühega ei ole mul midagi peale hakata, mul mõlemad läbi. Seega otsin ikka samu detaile, pikki sisemisi rooliotsi - uusi. Hoian sõrmi risti, et vaheladu kas eksis oma laojäägiga või saavad nad kiiresti asju juurde tellida.
Kui ei saa ja kui ei ole ikka minu soovitud varuosi, siis pakun enda omi müügiks (pildidel mustad) ja tellin terved roolivardad.