03-02-2011, 05:55 PM
Mingi Pobeda ju on ümber ehitatud ja täitsa ametlikult. Kas siis mõnikümmend aastat uuem MB, mis on küll tänase halli massi jaoks vanaraud, ei sobi ümberehituseks?
Miks peaks pidureid ümber tegema? Ei pea ju. Need jäävad oma ABS süsteemiga paika. Pidurivõimendi jaoks on vaja vaakumit, mida saab pumbast.
Minu eluaja peaks arvatavasti vastu....km maksumust tuleb arvestada kas 10 või 100km`i kaupa.
Eks investeering ole omajagu suur, tasuvus on eelkõige sõltuv tarbija harjumustest.
Mul suveperioodil asjaajamist päevas ca 100km keskmiselt. ca 12 l/100km igapäeva liikuriga võrreldes on tasuvus päris mõistlik.
Samas, kes sõidab nädalas oma 100km`i, sel ei tasu tõesti mõeldagi.
Mina näen muidugi seda, et elektriauto sobib meie kliimas suveajal tarbimiseks.
Ja el. auto ehitamine siis sedasi, et jupid ostetakse tehasest, kust sisuliselt enamus asju tuleb - Hiinast. Mitte nagu Euroopas asi kombeks. 3-4 tarnijat ja tootjamaa on ikka Hiina. Hinnavahe on lihtsalt ca 10x, lõpptarbija vs tehas.
Veidi teemast mööda, aga Eestis müüdavast auto/tööstuskaubast (minu valdkond, mida suhteliselt palju tarbin), tuleb vähemalt 70% Hiinast, või mitte ei tule Hiinast, vaid on toodetud Hiinas aga meie kaupmehed ostavad neid läbi 2-3 lao ja väidavad, et kaup on toodetud nt kusagil Euroopas.
Kui aga osta vajalik materjal kohalikust poest, tulebki projekti maksumus ca 10x suurem.
Nii lihtne see ongi.
Miks peaks pidureid ümber tegema? Ei pea ju. Need jäävad oma ABS süsteemiga paika. Pidurivõimendi jaoks on vaja vaakumit, mida saab pumbast.
Minu eluaja peaks arvatavasti vastu....km maksumust tuleb arvestada kas 10 või 100km`i kaupa.
Eks investeering ole omajagu suur, tasuvus on eelkõige sõltuv tarbija harjumustest.
Mul suveperioodil asjaajamist päevas ca 100km keskmiselt. ca 12 l/100km igapäeva liikuriga võrreldes on tasuvus päris mõistlik.
Samas, kes sõidab nädalas oma 100km`i, sel ei tasu tõesti mõeldagi.
Mina näen muidugi seda, et elektriauto sobib meie kliimas suveajal tarbimiseks.
Ja el. auto ehitamine siis sedasi, et jupid ostetakse tehasest, kust sisuliselt enamus asju tuleb - Hiinast. Mitte nagu Euroopas asi kombeks. 3-4 tarnijat ja tootjamaa on ikka Hiina. Hinnavahe on lihtsalt ca 10x, lõpptarbija vs tehas.
Veidi teemast mööda, aga Eestis müüdavast auto/tööstuskaubast (minu valdkond, mida suhteliselt palju tarbin), tuleb vähemalt 70% Hiinast, või mitte ei tule Hiinast, vaid on toodetud Hiinas aga meie kaupmehed ostavad neid läbi 2-3 lao ja väidavad, et kaup on toodetud nt kusagil Euroopas.
Kui aga osta vajalik materjal kohalikust poest, tulebki projekti maksumus ca 10x suurem.
Nii lihtne see ongi.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering