03-02-2011, 11:21 AM
Jah, ka see topeltmootorite teema on huvitav.
Kusjuures, nendel elektromootoritel, mida autodel kasutatakse, on miskine 3000-5000rpm`i soovitatav töövahemik.
Suurema massi kiirendamiseks kulub palju energiat.
Käigukast võimaldab lihtsalt veidi energiat säästa, kuigi seda eriti kasutata.
Kunagi olid popid mingid tsiklid, millel olid elektrimootorid. Kiirenduse otstarbeks (aku oli läbimiseks veerandmiili) ja sisepõlemismootoriga aparaadid jäid ikka omajagu alla.
Eks ma võtan mõned pakkumised mootorite ja muudedele komponentidele, siis saab esialgse kalkulli ära teha.
Kusjuures, nendel elektromootoritel, mida autodel kasutatakse, on miskine 3000-5000rpm`i soovitatav töövahemik.
Suurema massi kiirendamiseks kulub palju energiat.
Käigukast võimaldab lihtsalt veidi energiat säästa, kuigi seda eriti kasutata.
Kunagi olid popid mingid tsiklid, millel olid elektrimootorid. Kiirenduse otstarbeks (aku oli läbimiseks veerandmiili) ja sisepõlemismootoriga aparaadid jäid ikka omajagu alla.
Eks ma võtan mõned pakkumised mootorite ja muudedele komponentidele, siis saab esialgse kalkulli ära teha.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering