03-02-2011, 11:10 AM
Miks käigukasti vaja on? Meil on legaalne maksimum suvel 110 km/h ja kiirele lõigule ilmselt enamus elektriautosid ei satugi kuigi pikalt liiklema. Ning veomootoritele pole kuigi suur probleem teha 10+ krpm... Umbes nii need pöörded tuleks ilma kastita (ehk otseveoga). Kuigi kaod elektrimootoris kipuvad pöörete tõustes suurenema, jäävad need niikuinii väiksemaks, kui seda on kaod kolbmootoris.
Kergus tekitab kohe kandevõime ja jäikuse probleemi. Linnas on see oluline, maanteel ühtlaselt sõites ei oma mass suurt tähtsust (rohkem õhk). Ning kerge ja jäik toorik kipub olema üsna hinnakas.
Tulles tagasi minu elektersinise unistuse juurde, siis mina ise sihin pigem kahte väiksemat veomootorit kummagi tagaratta juurde.
Kergus tekitab kohe kandevõime ja jäikuse probleemi. Linnas on see oluline, maanteel ühtlaselt sõites ei oma mass suurt tähtsust (rohkem õhk). Ning kerge ja jäik toorik kipub olema üsna hinnakas.
Tulles tagasi minu elektersinise unistuse juurde, siis mina ise sihin pigem kahte väiksemat veomootorit kummagi tagaratta juurde.
![Eusa_whistle Eusa_whistle](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_whistle.gif)