03-02-2011, 10:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2011, 10:56 AM ja muutjaks oli hents99.)
Veidi oleme arvutanud, aga suht pealiskaudselt. Läbisõit sõltub paljudest näitajatest.
Üks oluline näitaja on ka kere mass, mis võiks olla võimalikult madal.
Mina näeks elektriautol pointi suveautona. Ala mingi (lahtine) kerge kerega auto. Näiteks BMW Z4(millega on tegelikult väga hea sõita ja suure mootoriruumi saab edukalt täis pakkida), MB`l kaalub korralik lahtine(SL) päris palju.
Suveautona seepärast ka, et ei peaks hakkama mõtlema mingi suurema lisasoojendi peale.
Külmaga on isegi geelakude mahtuvus küsitav koormusel ja juurdelaadimist ei toimu.
Hetkel küsimus, kas kasutada käigukasti või mitte. On tehtud nii ja naa. Käigukast võiks ideeliselt alla jäädagi, seda saab ju fikseerida mingisse asendisse (manuaali puhul), automaadiga kasutatakse ka.
Laias laastus AGM geelakude hind on 1USD=1Ah. (Hiinas)
Roolivõimupumpasid/vaakumpumpasid on näiteks elektrilisi (Toyota MR2 peaks kasutama el. RV pumpa).
Mootoreid on väga palju erinevaid. Siin vaja jälle arvutamist teha, kui võimast mootorit kasutada. 30kW, 60kW, 100kW vms.
Elektrimootori jõugraafik on ilusam, kui sisepõlemismootori oma ja väänet on peaaegu piisavalt.
Näiteks 110kW ja 500Nm
Mootoreid on ka vedelikjahutusega.
Kontroller ei tohiks olla midagi keerulist, selle teeks ise. Samas osta on ka ilmselt päris soodne.
Idee on päris ahvaltev. Kui isegi päevas saaks sõita ca 50-100km`i, siis sellest oleks maa ja ilm. Reisu pääle ei lähe, aga igapäevased asjaajamised saab päris odavalt ära teha.
Sõbral, kel Saabi mootor kotti jooksis(üleeile saime muidugi uued jupid(short-block`i)), installisime ka mõni aasta tagasi tuulegeneraatori (teine veel installimata). 1kW nimivõimsusega. Paned auto tuule alla laadima ka veel - vat mis kokkuhoid
Üks oluline näitaja on ka kere mass, mis võiks olla võimalikult madal.
Mina näeks elektriautol pointi suveautona. Ala mingi (lahtine) kerge kerega auto. Näiteks BMW Z4(millega on tegelikult väga hea sõita ja suure mootoriruumi saab edukalt täis pakkida), MB`l kaalub korralik lahtine(SL) päris palju.
Suveautona seepärast ka, et ei peaks hakkama mõtlema mingi suurema lisasoojendi peale.
Külmaga on isegi geelakude mahtuvus küsitav koormusel ja juurdelaadimist ei toimu.
Hetkel küsimus, kas kasutada käigukasti või mitte. On tehtud nii ja naa. Käigukast võiks ideeliselt alla jäädagi, seda saab ju fikseerida mingisse asendisse (manuaali puhul), automaadiga kasutatakse ka.
Laias laastus AGM geelakude hind on 1USD=1Ah. (Hiinas)
Roolivõimupumpasid/vaakumpumpasid on näiteks elektrilisi (Toyota MR2 peaks kasutama el. RV pumpa).
Mootoreid on väga palju erinevaid. Siin vaja jälle arvutamist teha, kui võimast mootorit kasutada. 30kW, 60kW, 100kW vms.
Elektrimootori jõugraafik on ilusam, kui sisepõlemismootori oma ja väänet on peaaegu piisavalt.
Näiteks 110kW ja 500Nm
Mootoreid on ka vedelikjahutusega.
Kontroller ei tohiks olla midagi keerulist, selle teeks ise. Samas osta on ka ilmselt päris soodne.
Idee on päris ahvaltev. Kui isegi päevas saaks sõita ca 50-100km`i, siis sellest oleks maa ja ilm. Reisu pääle ei lähe, aga igapäevased asjaajamised saab päris odavalt ära teha.
Sõbral, kel Saabi mootor kotti jooksis(üleeile saime muidugi uued jupid(short-block`i)), installisime ka mõni aasta tagasi tuulegeneraatori (teine veel installimata). 1kW nimivõimsusega. Paned auto tuule alla laadima ka veel - vat mis kokkuhoid
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering