03-02-2011, 09:36 AM
Ühes teises teemas kirjutas Hents nii:
Kusjuures viimaste nädalate teema ongi elektriauto. Sõbra 9-5 Saabil jooksis 3.0TD mootor kotti ja alternatiiv, mis auto väärtust ilmselt kõige paremini hoiaks, olekski elektrimootor. Hiinast saab 1000Ah AGM geelakud, mootori ja kontrolleri odavamalt, kui seesamune 3.0TD mootori eest meil küsiti (1.5-2k euri + käive)
Ma arvan, et tegelikult tasub meil selle teema tehnilise osa üle arutleda küll - meid on vähemalt kaks
Mina olen kaalunud ühe oma S124 elektrifitseerimist - mootoriruumi ja pakiruumi põhja alla mahub akusid kokku pea 4 ruutmeetrit ehk kaks kanti. Kandevõimes pole küsimus, seda jätkub. Käigukastitunnelisse peaks mahtuma lahedasti ära mootor koos juhtelektroonikaga.
Ainult see hind...
Olete arvestanud, palju Sinu mainitud komplektiga sõita saaks ühe laadimisega?
Asja mõttekuse jätame sellest teemast välja, eks.
Kusjuures viimaste nädalate teema ongi elektriauto. Sõbra 9-5 Saabil jooksis 3.0TD mootor kotti ja alternatiiv, mis auto väärtust ilmselt kõige paremini hoiaks, olekski elektrimootor. Hiinast saab 1000Ah AGM geelakud, mootori ja kontrolleri odavamalt, kui seesamune 3.0TD mootori eest meil küsiti (1.5-2k euri + käive)
Ma arvan, et tegelikult tasub meil selle teema tehnilise osa üle arutleda küll - meid on vähemalt kaks
Mina olen kaalunud ühe oma S124 elektrifitseerimist - mootoriruumi ja pakiruumi põhja alla mahub akusid kokku pea 4 ruutmeetrit ehk kaks kanti. Kandevõimes pole küsimus, seda jätkub. Käigukastitunnelisse peaks mahtuma lahedasti ära mootor koos juhtelektroonikaga.
Ainult see hind...
Olete arvestanud, palju Sinu mainitud komplektiga sõita saaks ühe laadimisega?
Asja mõttekuse jätame sellest teemast välja, eks.