29-01-2011, 09:24 PM
Nii räägin siis teile ka oma uue mure autoga.
Nüüd paned külmast tööle, töötab ilusti rahulikult vaikselt ja hakkab siis aina tugevamini lagisema mida soojemaks mootor l2heb, ja sumbutist tuleb hästi palju paksu suitsu, see ei saa ju ometi sellest olla, et katalisaatoreid pole vahel vaid on lihtsalt tühjad paunad? (otsetorud) Ja õlisurvet pole ültse, vaevu läheb 1ni.
Kas siis mootoril on niiöelda saaled ja kepsud koos? Et ühesõnaga mootor kottis? Mis oleks ültse kõige parem teha? Mis te arvate asjast? Kelle juurde võiks pöörduda?
Eelmise postituse omanikul on terves tükis väikse esiotsa kõksuga taasatmis kõlbmatu S500, millel pidi olema töökorras mootor peal ja seda ta võis garanteerida, et mootor on korras! Aga ta pakkus välja varjandi, et vahetab ära mu mootori, et paneb vahele 5.0 mootori, aga seda asja alles mõtlen, kui saan tööraha ja mootori hinna numbri teada. (mul enda 4.2 on S500 aju)
Ja mõlemad on V8 mootorid, siis peaksid suht 1 : 1 sobima.
Nüüd paned külmast tööle, töötab ilusti rahulikult vaikselt ja hakkab siis aina tugevamini lagisema mida soojemaks mootor l2heb, ja sumbutist tuleb hästi palju paksu suitsu, see ei saa ju ometi sellest olla, et katalisaatoreid pole vahel vaid on lihtsalt tühjad paunad? (otsetorud) Ja õlisurvet pole ültse, vaevu läheb 1ni.
Kas siis mootoril on niiöelda saaled ja kepsud koos? Et ühesõnaga mootor kottis? Mis oleks ültse kõige parem teha? Mis te arvate asjast? Kelle juurde võiks pöörduda?
Eelmise postituse omanikul on terves tükis väikse esiotsa kõksuga taasatmis kõlbmatu S500, millel pidi olema töökorras mootor peal ja seda ta võis garanteerida, et mootor on korras! Aga ta pakkus välja varjandi, et vahetab ära mu mootori, et paneb vahele 5.0 mootori, aga seda asja alles mõtlen, kui saan tööraha ja mootori hinna numbri teada. (mul enda 4.2 on S500 aju)
Ja mõlemad on V8 mootorid, siis peaksid suht 1 : 1 sobima.