22-01-2011, 08:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2011, 08:37 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Need liistud istuvad täiesti küljes, nii karbi peal kui uste alaäärtes. Kahjuks minu puhul kruvidega. Ukse alaäärt on keevitatud, pahteldatud ja järele aidatud. Ainukesed augud mis olid, olid juhiuksel ja liist seisis üleval vaid 1 tüübli ja mutriga. Kuna mul tüübleid pole, siis jäin selle kasuks, et auk sisse ja kruvi läbi. See töö sai kõvasti enne värvimist tehtud juba. Ühtegi auku enam teha ei tohi, kui seda just hiljem katta ei saa või midagi säärast. Enne värvi käisin ka noaga kõik ülejäänud mulgud üle kuhu miski minema peaks, sellega loodan et on kõik korras ja liistud lähevad külge vaevadeta.
Kui see sinine kunstnahk on sama tooniga ja sama mustriga nagu minule kuuluvad detailid, siis ei ütleks tõesti ära sellest nahast. See oleks väga hea, emale jälle tööd juurde.
Täna hakkas mind huvitama ka selline tumesinine vaip nagu mul autos on. Kuna mul ei olnud meeles, et ka tagaakna paneelil olid ovaalkõlarite jaoks augud tehtud, siis ma tahaks neid ka ära katta. Mul on korralik paneel iseenesest olemas, aga too on beezi sisu oma ja ei lähe tooni poolest külge.
Tõsiselt otsin taga esimesi uksepolstreid, keskelt veluuriga, ehk siis vanema tüübi omi. Kadaka lammutuses olid vaid tekstiiliga. Samas on ka puudus plastdetailide järele, mis asuvad juhi ja kõrvalistuja jalgade juures. Plastikud mis katavad ära ukse juures asuvad põsed.
Täna oli hirmus pesupäev. Garaaž soe, lootes et värv nii paremini kuivab, kütsin ligi 30C tuppa ja sorteerisin sisudetailid kõik erinevatesse hunnikutesse, mis lähevad pessu, mis lähevad kohe külge, jupid mida vaja ei ole ning jupid mis tahavad plastmassi töötlemisvahendit. Ulst'i black chrome hakkas maru huvitama.
Praeguseks on pestud ja küüritud mõlemad esiistmed, kõik vaibad ja keskkonsool. Veel mõni detail, uksepolstrid ja siis võib ka selle töö lõppenuks lugeda. Minu autos oli imelikus koguses vilti, küll ühe, küll teise paksusega.
Nüüd tuleb hakata kõiki asju meelde tuletama, kuidas ja mis kuhu käis. Saab paras pusle olema küll, aga saame hakkama.
Väike ostulist on ka kujunenud: 3 purki ML kereõli, rooliotsad, alumised sarniirid, jupike vaipa, mingit nahahooldusvahendit, plastiku hooldusvahendit. Hetkel rohkem pähe ei turgata, küll töökäigus selgub mis juurde vaja on. Kummdetaile on ka vaja töödelga millegiga.
Mis mögin see klaaside vahel selline plastiliin oli originaalis? On seda vaja? Klaasid ootavad külge panemist ja puhastust.
Lõpuks ometi sai pika tööpäeva teha
Väike mure ka, värvijad ja targad, mida teha kui leiad värvi alt õhumulli? Millegi teravaga läbi torgata ja õhk välja lasta või jätta nii? Mull on umbes mõni mm läbimõõdust, otse vaadates märkamatu, kõrvalt pinnapealset uurides tuli välja. Ilmselt jäi mingi halb värv alla.
Maalrit julgen küll soovitada, kõik asjad mis ei pidavat värvi alla minema olid ilusti kinni kaetud, ilma minu ütlemata isegi. Mees tunneb ja teab oma tööd. Kui ise eeltööd korralikult ära teha, siis saab väga bueno. Poetan numbri ka igaksjuhuks: Andres - 5264611 Võru
Neid plaste oleks vaja:
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...=17&seek=0
Kui see sinine kunstnahk on sama tooniga ja sama mustriga nagu minule kuuluvad detailid, siis ei ütleks tõesti ära sellest nahast. See oleks väga hea, emale jälle tööd juurde.
Täna hakkas mind huvitama ka selline tumesinine vaip nagu mul autos on. Kuna mul ei olnud meeles, et ka tagaakna paneelil olid ovaalkõlarite jaoks augud tehtud, siis ma tahaks neid ka ära katta. Mul on korralik paneel iseenesest olemas, aga too on beezi sisu oma ja ei lähe tooni poolest külge.
Tõsiselt otsin taga esimesi uksepolstreid, keskelt veluuriga, ehk siis vanema tüübi omi. Kadaka lammutuses olid vaid tekstiiliga. Samas on ka puudus plastdetailide järele, mis asuvad juhi ja kõrvalistuja jalgade juures. Plastikud mis katavad ära ukse juures asuvad põsed.
Täna oli hirmus pesupäev. Garaaž soe, lootes et värv nii paremini kuivab, kütsin ligi 30C tuppa ja sorteerisin sisudetailid kõik erinevatesse hunnikutesse, mis lähevad pessu, mis lähevad kohe külge, jupid mida vaja ei ole ning jupid mis tahavad plastmassi töötlemisvahendit. Ulst'i black chrome hakkas maru huvitama.
Praeguseks on pestud ja küüritud mõlemad esiistmed, kõik vaibad ja keskkonsool. Veel mõni detail, uksepolstrid ja siis võib ka selle töö lõppenuks lugeda. Minu autos oli imelikus koguses vilti, küll ühe, küll teise paksusega.
Nüüd tuleb hakata kõiki asju meelde tuletama, kuidas ja mis kuhu käis. Saab paras pusle olema küll, aga saame hakkama.
Väike ostulist on ka kujunenud: 3 purki ML kereõli, rooliotsad, alumised sarniirid, jupike vaipa, mingit nahahooldusvahendit, plastiku hooldusvahendit. Hetkel rohkem pähe ei turgata, küll töökäigus selgub mis juurde vaja on. Kummdetaile on ka vaja töödelga millegiga.
Mis mögin see klaaside vahel selline plastiliin oli originaalis? On seda vaja? Klaasid ootavad külge panemist ja puhastust.
Lõpuks ometi sai pika tööpäeva teha
Väike mure ka, värvijad ja targad, mida teha kui leiad värvi alt õhumulli? Millegi teravaga läbi torgata ja õhk välja lasta või jätta nii? Mull on umbes mõni mm läbimõõdust, otse vaadates märkamatu, kõrvalt pinnapealset uurides tuli välja. Ilmselt jäi mingi halb värv alla.
Maalrit julgen küll soovitada, kõik asjad mis ei pidavat värvi alla minema olid ilusti kinni kaetud, ilma minu ütlemata isegi. Mees tunneb ja teab oma tööd. Kui ise eeltööd korralikult ära teha, siis saab väga bueno. Poetan numbri ka igaksjuhuks: Andres - 5264611 Võru
Neid plaste oleks vaja:
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...=17&seek=0