21-01-2011, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2011, 10:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas pihustid (või surve kadu ühes silindris) on välistatud? Sellel mootoril peaks pihusti mahavõtmine olema väiksem töö, kui küünalde...
Kui sel mootoril on samuti iga silindri tarvis oma kollektoritoru (minu mäletamist mööda on), siis külma mootori soojenemisel on võimalik vahetult peale käivitamist nende torude soojenemise alusel see silinder välja selgitada, mis ei taha töötada - see toru soojeneb aeglasemalt... Vaata, et kätt ei kõrveta - kollektor soojeneb üllatavalt kiiresti
Kui sel mootoril on samuti iga silindri tarvis oma kollektoritoru (minu mäletamist mööda on), siis külma mootori soojenemisel on võimalik vahetult peale käivitamist nende torude soojenemise alusel see silinder välja selgitada, mis ei taha töötada - see toru soojeneb aeglasemalt... Vaata, et kätt ei kõrveta - kollektor soojeneb üllatavalt kiiresti
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)