21-01-2011, 10:32 AM
Juba eile kontrollisin testriga hõõgküünalde relee karbist, ning minujaoks rahuldavat tulemust sealt ei saanud. Ehk siis kõik küünlad olid elektriliselt läbitavad. Aga saamaks teada, kas küünlad soojenevad, selleks peab ikka kollektori maha võtma ja küünlad välja. Veelparem kõik uutega asendada.
Tegelikult on asi probleemis, muidu ei oleks seda teemat algatanudki. Nimelt mootori külmkäivitus on rütmist väljas. Külmaga käivitades auto natuke rapub ja tundub, et mingi silinder ei tule taha. Mootori pöörded on iseenesest ühtlased, auto käivitub kenasti kohe peale hõõgküünla tule kustumist, hõõgküünla tuli toimetab õieti. Auto rappumine kestab olenevalt külmast umbes 40 sekundit ja siis kaob rappumine, mootor hakkab käima ühtlaselt. Jätsin auto ka ükspäev ööseks garaazi(+23 C) masinat hommikul käivitades käis kohe ühtlaselt ja ei rappunud. Samuti mootori töösoojalt käivitades sellist probleemi ei ole, mootor töötab kohe ühtlaselt.
Tahaks loota, et probleem on mingis hõõgküünlas...
Tegelikult on asi probleemis, muidu ei oleks seda teemat algatanudki. Nimelt mootori külmkäivitus on rütmist väljas. Külmaga käivitades auto natuke rapub ja tundub, et mingi silinder ei tule taha. Mootori pöörded on iseenesest ühtlased, auto käivitub kenasti kohe peale hõõgküünla tule kustumist, hõõgküünla tuli toimetab õieti. Auto rappumine kestab olenevalt külmast umbes 40 sekundit ja siis kaob rappumine, mootor hakkab käima ühtlaselt. Jätsin auto ka ükspäev ööseks garaazi(+23 C) masinat hommikul käivitades käis kohe ühtlaselt ja ei rappunud. Samuti mootori töösoojalt käivitades sellist probleemi ei ole, mootor töötab kohe ühtlaselt.
Tahaks loota, et probleem on mingis hõõgküünlas...