01-01-2011, 02:24 AM
Pidu, möll ja trall, kaksteist sööki ja neli jooki...
Mina möllu ei pane, pool nohusest ja paksust peast nuusutan nitrolahustit ja lendan pahtlisaarele. Hetkeolukord garaaži seinte vahel valitsemas järgmine: avastades siin järjekordsed paar muhku ja ühe lohu pidin jälle pahtliteema käima tõukama. Saatuslikuks sai parem tagumine uks, mille ukse hing veel natuke kolkida tahab et asi korralikult käiks ja lukusti tahab natuke voolimist saada, et uks korralikult ka kinni käiks. Parem tagatiib oli ka lohu alla jäänud, kohast kus ma arvasin et on nagunii sirge ja ei puutu, aga näet, paagiluugi alune oli luugi suhtes astmega ja lohk oli ikka. Vasak esitiib tahtis ka natuke tegemist jälle, peale natukest silumist. Igatahes on need silumised nüüdseks korras, sinnagi pritspahtel auga peale lastud ja näis, kui nüüd sirgeks ja siledaks lükkan, mis nägu plekk siis on ja kas saab auto halliks võõbata.
Kätte sain ka oma esitule reflektorid, enamus värvi on juba eemaldatud, kõige keerulisemad kohad on veel jäänud ja nurgataguste puhastamisega võin nad uuesti tagasi saata, seekord siis loodame et kroomi.
Käisin ka üks päev Tartus, tõin omale esiklaasi, mis on liivatäketeta ja kojameeste triipudeta. Maksis teine mulle üllatavalt odava hinna 645,- nagu ka limitexi veebilehel märgitult. Tahtsin küll CB klaasi, aga peale limitexi tülitamist tellimisega ei suutnud Poola tehas seda neile anda/teha kolme nädala jooksul, mil tellisin seda CB klaasi. CB oli tõesti puhas klaas sinise päiksesirmiga. Oleks stiilne ja abistav küll olnud, aga noh, läks siis nii.
€ on nüüd selline lugu, et kui õnneks läheb, siis vaheaja teine pool läheb masin treila peale ja 40km sõit Võrru võib alata, aga ikkagi juhul kui õnneks peaks minema. Värv on sisuliselt olemas, aga maalri palga kallal tuleb veel natuke vaeva näha.
Kanttuled võtsin ka korraks lahti, uurisin teispoolsust, vaatasin kuidas vaakummembraanid istuvad jne, see järelturu vaakummembraan on natuke nõrgavõitu, pidin teise lahti võtma ja tagasi suruma, et asi vaakumit peaks, samamoodi oli ära oksüdeerunud ühest nurgast membraani tagasi tõukav vedru.
Mina möllu ei pane, pool nohusest ja paksust peast nuusutan nitrolahustit ja lendan pahtlisaarele. Hetkeolukord garaaži seinte vahel valitsemas järgmine: avastades siin järjekordsed paar muhku ja ühe lohu pidin jälle pahtliteema käima tõukama. Saatuslikuks sai parem tagumine uks, mille ukse hing veel natuke kolkida tahab et asi korralikult käiks ja lukusti tahab natuke voolimist saada, et uks korralikult ka kinni käiks. Parem tagatiib oli ka lohu alla jäänud, kohast kus ma arvasin et on nagunii sirge ja ei puutu, aga näet, paagiluugi alune oli luugi suhtes astmega ja lohk oli ikka. Vasak esitiib tahtis ka natuke tegemist jälle, peale natukest silumist. Igatahes on need silumised nüüdseks korras, sinnagi pritspahtel auga peale lastud ja näis, kui nüüd sirgeks ja siledaks lükkan, mis nägu plekk siis on ja kas saab auto halliks võõbata.
Kätte sain ka oma esitule reflektorid, enamus värvi on juba eemaldatud, kõige keerulisemad kohad on veel jäänud ja nurgataguste puhastamisega võin nad uuesti tagasi saata, seekord siis loodame et kroomi.
Käisin ka üks päev Tartus, tõin omale esiklaasi, mis on liivatäketeta ja kojameeste triipudeta. Maksis teine mulle üllatavalt odava hinna 645,- nagu ka limitexi veebilehel märgitult. Tahtsin küll CB klaasi, aga peale limitexi tülitamist tellimisega ei suutnud Poola tehas seda neile anda/teha kolme nädala jooksul, mil tellisin seda CB klaasi. CB oli tõesti puhas klaas sinise päiksesirmiga. Oleks stiilne ja abistav küll olnud, aga noh, läks siis nii.
€ on nüüd selline lugu, et kui õnneks läheb, siis vaheaja teine pool läheb masin treila peale ja 40km sõit Võrru võib alata, aga ikkagi juhul kui õnneks peaks minema. Värv on sisuliselt olemas, aga maalri palga kallal tuleb veel natuke vaeva näha.
Kanttuled võtsin ka korraks lahti, uurisin teispoolsust, vaatasin kuidas vaakummembraanid istuvad jne, see järelturu vaakummembraan on natuke nõrgavõitu, pidin teise lahti võtma ja tagasi suruma, et asi vaakumit peaks, samamoodi oli ära oksüdeerunud ühest nurgast membraani tagasi tõukav vedru.