03-12-2010, 11:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2010, 11:44 PM ja muutjaks oli janek126.)
Et siis jätkame...
Esialgu oli tõesti nagu Lõoke juba siristas plaanis paigaldada AMG-i 6liitrine V8 (285kW).
Sellise mootoriga avariiline SL isegi leidus Rootsis, sai see isegi ära ostetud ja Eestisse toodud.
Siis aga tulid vähe raskemad ajad
Ja pakkumine, mis mulle soomlased tegid, oli vägagi ahvatlev.
Mingi hetk sai see maha müüdud(tegelt kahetsen, aga äril oli jumet- sain 2x rohkem kui olin kulutanud).
Ja ma pole seda 285kW moto mõtet veel maha matnud, ootan lihtsalt paremaid aegu- neid saab hetkel ca10-12t euriga.
Mis siis ikka- SEL hoovis, kapotialune tühi, doonor müüdud.
Selliselt möödus 2010 kevad,suvi.
Augustis otsustasin, et peab hakkama tegelema asjaga, muidu on kogu investeering, mis sinnamaani autosse oli paigutatud vastu maad visatud raha.
Kindel soov oli 5,6 220kW, sest vähemaga ei leppinud.
Selline SEC leiduski, mida polnud kahju pilbasteks lüüa, kuna välimus oli ikka VÄÄGA MÄDA.
Tänane seis selline:
Nii mootor, kui kere on inimese hoovis/garaazis, kes need kokku sobitab(eks ta kommib ise, kui tahab- klubiline ju...).
Lootus on jõuluks sõitma saada.
Esialgu oli tõesti nagu Lõoke juba siristas plaanis paigaldada AMG-i 6liitrine V8 (285kW).
Sellise mootoriga avariiline SL isegi leidus Rootsis, sai see isegi ära ostetud ja Eestisse toodud.
Siis aga tulid vähe raskemad ajad
Ja pakkumine, mis mulle soomlased tegid, oli vägagi ahvatlev.
Mingi hetk sai see maha müüdud(tegelt kahetsen, aga äril oli jumet- sain 2x rohkem kui olin kulutanud).
Ja ma pole seda 285kW moto mõtet veel maha matnud, ootan lihtsalt paremaid aegu- neid saab hetkel ca10-12t euriga.
Mis siis ikka- SEL hoovis, kapotialune tühi, doonor müüdud.
Selliselt möödus 2010 kevad,suvi.
Augustis otsustasin, et peab hakkama tegelema asjaga, muidu on kogu investeering, mis sinnamaani autosse oli paigutatud vastu maad visatud raha.
Kindel soov oli 5,6 220kW, sest vähemaga ei leppinud.
Selline SEC leiduski, mida polnud kahju pilbasteks lüüa, kuna välimus oli ikka VÄÄGA MÄDA.
Tänane seis selline:
Nii mootor, kui kere on inimese hoovis/garaazis, kes need kokku sobitab(eks ta kommib ise, kui tahab- klubiline ju...).
Lootus on jõuluks sõitma saada.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735