26-11-2010, 08:41 PM
[/quote]
tal on mingi nupp seal häigukangist paremal, selline horisontaalis, kui seda vajutad läheb tuli punaseks, et kas see peaks olema soojendusega kuidagi seotud? ja kus see filter üldse asub umbes?
[/quote]
See ongi sõidusoojenduse nupp ja tule süttides peaks soojendus tööle hakkama. See ei toimu nii ruttu nagu gaasipliit, vajutades nuppu ja kohe süttib, läheb nii u 30sek aega, kui hakkad kuulma iseloomulikku ulguvat heli auto alt. Kõik see eeldusel, et ahi ise ikka töökorras on.
Filtrit ründa salongis paremalt, st kõrvalistuja poolt. Keskkonsool (see, kus pudelihoidjad on) võta välja ja siis pista pea armatuuri alla. See on suht ebameeldivas kohas ja esimesel korral on tükk pusimist. Teeninduses taheti selle vahetuse eest 5 tunni töö raha väites, et pool armatuuri peab maha võtma. Minul läks selle vahetusega esimene kord miski 2 tundi, mille sisse sai lugeda veel lisaks filtri vahetusele paari õlle joomise.
Muide, minu mälu järgi oli uue filtriga kaasas ka joonis/õpetus selle vahetuseks..
tal on mingi nupp seal häigukangist paremal, selline horisontaalis, kui seda vajutad läheb tuli punaseks, et kas see peaks olema soojendusega kuidagi seotud? ja kus see filter üldse asub umbes?
[/quote]
See ongi sõidusoojenduse nupp ja tule süttides peaks soojendus tööle hakkama. See ei toimu nii ruttu nagu gaasipliit, vajutades nuppu ja kohe süttib, läheb nii u 30sek aega, kui hakkad kuulma iseloomulikku ulguvat heli auto alt. Kõik see eeldusel, et ahi ise ikka töökorras on.
Filtrit ründa salongis paremalt, st kõrvalistuja poolt. Keskkonsool (see, kus pudelihoidjad on) võta välja ja siis pista pea armatuuri alla. See on suht ebameeldivas kohas ja esimesel korral on tükk pusimist. Teeninduses taheti selle vahetuse eest 5 tunni töö raha väites, et pool armatuuri peab maha võtma. Minul läks selle vahetusega esimene kord miski 2 tundi, mille sisse sai lugeda veel lisaks filtri vahetusele paari õlle joomise.
Muide, minu mälu järgi oli uue filtriga kaasas ka joonis/õpetus selle vahetuseks..