Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB vito 110cdi 2001a probleem soojendusega - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: MB vito 110cdi 2001a probleem soojendusega (/showthread.php?tid=20921)



MB vito 110cdi 2001a probleem soojendusega - milky - 24-11-2010

Tere, on selline probleem, et ta ei lähe hästi soojaks(salong). Milles probleem võib olla? sellel peaks olema mingi kero vms, aga selle vajutamislel hakkab tuli põlema aga midagi muud ei juhtu. igasugune abi on teretulnud!Icon_razz


RE: MB vito 110cdi 2001a probleem soojendusega - Volts - 26-11-2010

Terekest
Minu kogemused põhinevad V220 CDI-99 ja V220 CDI-02 mudelitega ja kumbki neist ei ole eriline saun seestpoolt. Isegi, kui mootor on saavutanud töötemperatuuri, läheb salong ikka väga visalt soojaks. Tundub, nagu oleks salongisoojendus lihtsalt lahja nii suure ruumi kütmiseks.
See nn "kero" peab aga olema igati korras, kui tahad natukenegi sooja saada alla 50 km läbimata. Ilma selleta ei saavuta mootorgi oma norm töötemperatuuri ja seega pole ka midagi salongi puhuda.
Salongi filter vaata üle, kui see on täis, siis ei ole puhuril ka jõudu puhuda. Minu isendil oli see ostes süsimust ja nagu mulda täis, orig on kena kollane. Peale vahetust hakkas puhur korralikult puhuma ja jäi ka palju vaiksemaks.
"kero"-st niipalju veel, et kui sul puudub selle juhtimine taimeri või puldi abil, siis on sul lihtsalt sõidusoojendus, mis annab mootorile lisasoojust töötemperatuuri saavutamiseks. See töötab vaid töötava mootori puhul.


---------------------
--Valdur--


RE: MB vito 110cdi 2001a probleem soojendusega - milky - 26-11-2010

(26-11-2010, 12:04 AM)Volts Kirjutas: Terekest
Minu kogemused põhinevad V220 CDI-99 ja V220 CDI-02 mudelitega ja kumbki neist ei ole eriline saun seestpoolt. Isegi, kui mootor on saavutanud töötemperatuuri, läheb salong ikka väga visalt soojaks. Tundub, nagu oleks salongisoojendus lihtsalt lahja nii suure ruumi kütmiseks.
See nn "kero" peab aga olema igati korras, kui tahad natukenegi sooja saada alla 50 km läbimata. Ilma selleta ei saavuta mootorgi oma norm töötemperatuuri ja seega pole ka midagi salongi puhuda.
Salongi filter vaata üle, kui see on täis, siis ei ole puhuril ka jõudu puhuda. Minu isendil oli see ostes süsimust ja nagu mulda täis, orig on kena kollane. Peale vahetust hakkas puhur korralikult puhuma ja jäi ka palju vaiksemaks.
"kero"-st niipalju veel, et kui sul puudub selle juhtimine taimeri või puldi abil, siis on sul lihtsalt sõidusoojendus, mis annab mootorile lisasoojust töötemperatuuri saavutamiseks. See töötab vaid töötava mootori puhul.


---------------------
--Valdur--
tal on mingi nupp seal häigukangist paremal, selline horisontaalis, kui seda vajutad läheb tuli punaseks, et kas see peaks olema soojendusega kuidagi seotud? ja kus see filter üldse asub umbes?


RE: MB vito 110cdi 2001a probleem soojendusega - Volts - 26-11-2010

[/quote]
tal on mingi nupp seal häigukangist paremal, selline horisontaalis, kui seda vajutad läheb tuli punaseks, et kas see peaks olema soojendusega kuidagi seotud? ja kus see filter üldse asub umbes?
[/quote]

See ongi sõidusoojenduse nupp ja tule süttides peaks soojendus tööle hakkama. See ei toimu nii ruttu nagu gaasipliit, vajutades nuppu ja kohe süttib, läheb nii u 30sek aega, kui hakkad kuulma iseloomulikku ulguvat heli auto alt. Kõik see eeldusel, et ahi ise ikka töökorras on.

Filtrit ründa salongis paremalt, st kõrvalistuja poolt. Keskkonsool (see, kus pudelihoidjad on) võta välja ja siis pista pea armatuuri alla. See on suht ebameeldivas kohas ja esimesel korral on tükk pusimist. Teeninduses taheti selle vahetuse eest 5 tunni töö raha väites, et pool armatuuri peab maha võtma. Minul läks selle vahetusega esimene kord miski 2 tundi, mille sisse sai lugeda veel lisaks filtri vahetusele paari õlle joomise.Eusa_whistle
Muide, minu mälu järgi oli uue filtriga kaasas ka joonis/õpetus selle vahetuseks..


RE: MB vito 110cdi 2001a probleem soojendusega - volli - 28-11-2010

Kero ahi arvatavasti vajaks ülevaatamist. Tuli võib põleda aga see ei tähenda, et ahi ka tööle läheks. Peale sisse lülitamist peaks varsti autoalt kostma sellist plõksumist misjärel peaks hakkama vaikselt uugama umbes nagu tolmuimeja.
Minu omal ei tahtud ka sügisel ahju taha võtta kuna polnud teda suvel kasutanud. Sai mingi x korda sisse-välja lülitatud ja lõpuks võttis taha. Seda koos mõnusa suitsuga. Lasin tal tunnikese möllata ja peale seda töötab jälle ilusti.
Ilma kerota praeguse ilmaga ei lähe üldse soojaks. Kui kero sees siis mootori temp 10 minutise sõiduga ok ja salongis nii soe, et võib trussarites ka olla Icon_biggrin