22-11-2010, 09:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2010, 09:26 AM ja muutjaks oli V@hh.)
Ega mulle kah see dioodide värk meeldi aga no ega minule autot ehitata, kui inimesele endale meeldib, las teeb.
Pmst on lood sellised et originaalreostaadiga dioodide valgustugvevuse reguleerimist tööle ei saagi, kuna see reostaat on arvestatud hõõglampide voolutarbele. Dioodide voolutarve võrreldes hõõglampidega on olematu ja seetõttu ei teki ka reostaadil tarvilikku pingelangu. Praktikas kukub siis välja nii et keera regulaatorit kuidas tahad aga valgustustugevus ei muutu, kui siis väga väikesel määral.
Dioodide puhul sobiks regulaatoriks potentsiomeeter mis juhiks dioodide toiteahelasse lülitatud türistori, kuid see on juba ühe teise foorumi teema.
Pmst on lood sellised et originaalreostaadiga dioodide valgustugvevuse reguleerimist tööle ei saagi, kuna see reostaat on arvestatud hõõglampide voolutarbele. Dioodide voolutarve võrreldes hõõglampidega on olematu ja seetõttu ei teki ka reostaadil tarvilikku pingelangu. Praktikas kukub siis välja nii et keera regulaatorit kuidas tahad aga valgustustugevus ei muutu, kui siis väga väikesel määral.
Dioodide puhul sobiks regulaatoriks potentsiomeeter mis juhiks dioodide toiteahelasse lülitatud türistori, kuid see on juba ühe teise foorumi teema.