20-11-2010, 01:00 AM
Esiosa mitte sarnaselt sedaanile, vaid SL-ile. Stange, kapott, iluvõre ju täiesti võrreldav CL vs SL.
Oleks võinud siis juba SL tuled panna, oleks väga hea tulemus. R129 siis.
G omaette teema, siiani ju Austria tehase kätetöö. Olles veetnud 100 000km W463 400CDI G klassiga ütlen, et väga friikne ja kindlasti üks stiilipuhtamaid autosid, kuid mind väsitas lõpuks ikka natuke ära ka, see "suure ja megaraske maja" kaasas kandmine igapäeva linnaliiklus on natu väsitav ja eks täissillad teevad ka oma töö.
Minu silmis saadi "oma joon" w221/216/204/212 täielikult tagasi, 216/221 AMG Bodyga lausa megailus minu silmale.
Isiklikult sümpatiseerib ka al. 2004 aasta 215 (7G kast, Harman/Kardon jnjne), kuid sõidukogemus minul 215-ga puudub täielikult.
Üldiselt mida rohkem autosid võrrelda, seda enam hakkab tunduma, et S klass on reisijale ja CL on sõitjale.
Oleks võinud siis juba SL tuled panna, oleks väga hea tulemus. R129 siis.
G omaette teema, siiani ju Austria tehase kätetöö. Olles veetnud 100 000km W463 400CDI G klassiga ütlen, et väga friikne ja kindlasti üks stiilipuhtamaid autosid, kuid mind väsitas lõpuks ikka natuke ära ka, see "suure ja megaraske maja" kaasas kandmine igapäeva linnaliiklus on natu väsitav ja eks täissillad teevad ka oma töö.
Minu silmis saadi "oma joon" w221/216/204/212 täielikult tagasi, 216/221 AMG Bodyga lausa megailus minu silmale.
Isiklikult sümpatiseerib ka al. 2004 aasta 215 (7G kast, Harman/Kardon jnjne), kuid sõidukogemus minul 215-ga puudub täielikult.
Üldiselt mida rohkem autosid võrrelda, seda enam hakkab tunduma, et S klass on reisijale ja CL on sõitjale.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”