19-11-2010, 09:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2010, 09:44 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Samuti samal arvamusel et W220 ilmetu suur Mazda 6 vms-no pole lihtsalt enam seda elegantsust ja stiili-eriti esiosas. Kui oleks valida kas osta uue vääriline W220 vöi W140 siis valiks kindlalt W140. Mulle on jäänud mulje et W220 valivad W140 ees pigem need kelle ainuke argument on auto puhul vanus ehk uuem-järelikult ka parem.
Minu jaoks löppeski MB söiduautode ajastu 1998a W140-ga v.a. siis maasturitest G mida tehakse senini kuid mille disain aga ka pöhim. 1979a. Kuna 12.11.1998 ostis ju enamusosaluse Chrysler ja autosid hakati ka Mehhikos tootma.
Eraldi teema muidugi superautod millest MB-McLaren väga kena ja erilise häälega.
Ja mis C140 tuledesse puutub siis alguses ka ei istunud eriti (oleks vöinud sarnaselt sedaanile kandilisemad olla) kuid ajapikku harjud ära. C140 ilusaim joon mu meelest B-piilari juures nagu vist köikidel kupeedel C126 aga välimuselt loomulikult ilusam-arvatavasti ilusaim kupee maailmas.
Minu jaoks löppeski MB söiduautode ajastu 1998a W140-ga v.a. siis maasturitest G mida tehakse senini kuid mille disain aga ka pöhim. 1979a. Kuna 12.11.1998 ostis ju enamusosaluse Chrysler ja autosid hakati ka Mehhikos tootma.
Eraldi teema muidugi superautod millest MB-McLaren väga kena ja erilise häälega.
Ja mis C140 tuledesse puutub siis alguses ka ei istunud eriti (oleks vöinud sarnaselt sedaanile kandilisemad olla) kuid ajapikku harjud ära. C140 ilusaim joon mu meelest B-piilari juures nagu vist köikidel kupeedel C126 aga välimuselt loomulikult ilusam-arvatavasti ilusaim kupee maailmas.