19-11-2010, 12:29 PM
(18-11-2010, 01:19 AM)Rolz Kirjutas: Ja kui natuke arutleda C126 vs C140, siis mul on hea võrldusmoment mõlema auto näol (560SEC'92 vs CL500'98) - sõiduomadus ja mugavus on öö ja päev C140 kasuks, C140 sillaehitus annab ideaalse vedrustuse/dünaamika kurvisemal teel. Konkreetne sõidumugavus on C140'l ikka meeletu, mina ei ole ennast veel kuskil nii hästi tundud. C126 on mõnusalt natuke toorelt alajuhitav C140 võrreldes, mis annab muidugi sellist tahumatust ja "sportlikku spartalikkust".
Kahjuks on proovimatta C215 (W220 on minu jaoks auto, mis ei tekita absoluutselt mitte mingit emotsiooni peale märgi kapotil. ABC puhul on natuke mõnusam sõita kui Airmaticu puhul, see oli ainukene arusaam, aga korralikust C/W/V140-st istuda W220-sse on tunne, nagu astuks kolm sammu tagasi, enotsioonitu "suur mazda 6". Ei, need ei ole hapud viinamarjad, vaid minu emotsioonid). Tahaks saada võrdlusmometi C215-ga.
Rolziga täiesti nõus, olles omanud sedaane 140 kerega. Täitsa öö ja päev mugavus ja juhitavus, mis on ka loogiline, erinevad generatsioonid. 220 kerega kokkupuuteid vähe, aastaid tagasi sai parktiliselt uuega (alla 20 kilo sõitnud) isendiga sõidetud ca 400km, ega ta paha polnud. Kuid minu jaoks suht emotsioonitu auto, no pole see.....
C140 on ülbe suur kupee, väga "mahvia" ja sigahea auto. Kuid jah, need esituled häirivad mind ja nagu juttudes aja jooksul selgunud, ka paljusi teisi, nende disain pole kõige õnnestunum. Kuid see ei tee sellest veel halba autot, kaugeltki mitte
![Thumbsup Thumbsup](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/thumbsup.gif)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...