19-11-2010, 12:13 PM
Kui neid kõrvuti vaadata, siis ei ole küsimust ka, kumb minu silmale ilusam on, ofkoors SEC. Mõttetu küsimus.
Aga see CL on ka selline auto, mida pildile keeruline panna, reaalses elus mõjub sümpaatsemana aga autoks teeb ta tervik.
Selle auto puhul kehtib ikka jube hästi ütlus - totally overengineered Natuke kuskile nurgallapiiluda, saab see kohe selgeks.
No offence W220 mehed aga see auto on minu silmis vasakule läinud auto, natuke suurem Mazda6. Pole sõidutunnetust, massitunnetust, S-klassilikust
dünaamikat, imposantsust, eripära midagi. W221 vastupidi on oma koha S-klassi ajaloolises reas minu silmis tagasi toonud, sõidutunnetus, sügavam isteasend,
kõrgem armatuur/kapott, auto tunnetus enda ümber - tunned ära, et oled S-klassis. W221 oled jälle "omas kestas" selline egolikult paha mina ja maailm tunne, W220 mina seda ei tunne, madal nina, madal armatuur, puudub sopilisus sõidu"laual" jne.
Aga see CL on ka selline auto, mida pildile keeruline panna, reaalses elus mõjub sümpaatsemana aga autoks teeb ta tervik.
Selle auto puhul kehtib ikka jube hästi ütlus - totally overengineered Natuke kuskile nurgallapiiluda, saab see kohe selgeks.
No offence W220 mehed aga see auto on minu silmis vasakule läinud auto, natuke suurem Mazda6. Pole sõidutunnetust, massitunnetust, S-klassilikust
dünaamikat, imposantsust, eripära midagi. W221 vastupidi on oma koha S-klassi ajaloolises reas minu silmis tagasi toonud, sõidutunnetus, sügavam isteasend,
kõrgem armatuur/kapott, auto tunnetus enda ümber - tunned ära, et oled S-klassis. W221 oled jälle "omas kestas" selline egolikult paha mina ja maailm tunne, W220 mina seda ei tunne, madal nina, madal armatuur, puudub sopilisus sõidu"laual" jne.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”