18-11-2010, 01:19 AM
Ei, piiraja ei ole lahti.
260 läheb kellale ja laseb cruisi ilusti peale panna, GPS kõrval näitas 257 (orig velg + rehv).
Sellel Itaalasel on veel üks lahe omadus - puudub ESP ja on ASR, mille saab TÄIELIKULT välja lülitada. Seda tehes muutub muidugi 253k kw/per üks ratas üsna othlikuks...
Ja kui natuke arutleda C126 vs C140, siis mul on hea võrldusmoment mõlema auto näol (560SEC'92 vs CL500'98) - sõiduomadus ja mugavus on öö ja päev C140 kasuks, C140 sillaehitus annab ideaalse vedrustuse/dünaamika kurvisemal teel. Konkreetne sõidumugavus on C140'l ikka meeletu, mina ei ole ennast veel kuskil nii hästi tundud. C126 on mõnusalt natuke toorelt alajuhitav C140 võrreldes, mis annab muidugi sellist tahumatust ja "sportlikku spartalikkust".
Kahjuks on proovimatta C215 (W220 on minu jaoks auto, mis ei tekita absoluutselt mitte mingit emotsiooni peale märgi kapotil. ABC puhul on natuke mõnusam sõita kui Airmaticu puhul, see oli ainukene arusaam, aga korralikust C/W/V140-st istuda W220-sse on tunne, nagu astuks kolm sammu tagasi, enotsioonitu "suur mazda 6". Ei, need ei ole hapud viinamarjad, vaid minu emotsioonid). Tahaks saada võrdlusmometi C215-ga.
260 läheb kellale ja laseb cruisi ilusti peale panna, GPS kõrval näitas 257 (orig velg + rehv).
Sellel Itaalasel on veel üks lahe omadus - puudub ESP ja on ASR, mille saab TÄIELIKULT välja lülitada. Seda tehes muutub muidugi 253k kw/per üks ratas üsna othlikuks...

Ja kui natuke arutleda C126 vs C140, siis mul on hea võrldusmoment mõlema auto näol (560SEC'92 vs CL500'98) - sõiduomadus ja mugavus on öö ja päev C140 kasuks, C140 sillaehitus annab ideaalse vedrustuse/dünaamika kurvisemal teel. Konkreetne sõidumugavus on C140'l ikka meeletu, mina ei ole ennast veel kuskil nii hästi tundud. C126 on mõnusalt natuke toorelt alajuhitav C140 võrreldes, mis annab muidugi sellist tahumatust ja "sportlikku spartalikkust".
Kahjuks on proovimatta C215 (W220 on minu jaoks auto, mis ei tekita absoluutselt mitte mingit emotsiooni peale märgi kapotil. ABC puhul on natuke mõnusam sõita kui Airmaticu puhul, see oli ainukene arusaam, aga korralikust C/W/V140-st istuda W220-sse on tunne, nagu astuks kolm sammu tagasi, enotsioonitu "suur mazda 6". Ei, need ei ole hapud viinamarjad, vaid minu emotsioonid). Tahaks saada võrdlusmometi C215-ga.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”