08-11-2010, 10:24 AM
3-4 l on normide vahe 10+l rasketehnikamootoritel. Kuid neile läheb sisse kah 14 l ja rohkem mootoriõli. Seega, midagi ei klapi. Ilmselt Su hinnag puuduoleva õli kohta.
Aga miks ei küsi Sa oma autot teenedanud tegelastelt? Nemad teavad kõige täpsemalt, kas on vaja autot käivitada ja seejärel uuesti taset kontrollida või "prohvid seda ei vaja". On võimalik, et see unustati ära. On võimalik, et "unustati" ära.
Kui tegemist on MB sõiduautomootoriga, siis kõige suurem karterimaht on vist V12-l ja seegi jääb alla 10 l. Seega on puudu liiter kuni poolteist.
Kas on teada, mis mahla sinna valati? Poest peaks õlikulu jälitamiseks tooma ikka sama õli.
Mis puudutab õlikulu, siis 1 l 1000 km peale võib ära põleda nii, et sõites aru ei saagi. 1 l 100 km peale on juba peeglist näha...
Aga miks ei küsi Sa oma autot teenedanud tegelastelt? Nemad teavad kõige täpsemalt, kas on vaja autot käivitada ja seejärel uuesti taset kontrollida või "prohvid seda ei vaja". On võimalik, et see unustati ära. On võimalik, et "unustati" ära.
Kui tegemist on MB sõiduautomootoriga, siis kõige suurem karterimaht on vist V12-l ja seegi jääb alla 10 l. Seega on puudu liiter kuni poolteist.
Kas on teada, mis mahla sinna valati? Poest peaks õlikulu jälitamiseks tooma ikka sama õli.
Mis puudutab õlikulu, siis 1 l 1000 km peale võib ära põleda nii, et sõites aru ei saagi. 1 l 100 km peale on juba peeglist näha...