27-10-2010, 11:18 PM
Sobib sinna W124 nö väike differ.
Sõltub, mis ülekandega differ sul see katkine on. Tagant poolt näed ülekande arvu. Paremal all nurgas, osa, kus alumiiniumist tagaplaat ei kata korpust. x.xx kujul on number kirjas.
Lisaks, kas sul on ASD - suur tõenäosus, et on, enamus T-mudeleid omab neid.
Kui sul on ASD, siis katkise võin sult ära osta.
Ja üks asi, mis jäta meelde - diislitel ja bensukatel on difrid samast materjalist - st bensukate omad pole nõrgemad ja üleüldse, need difrid ega ka üldiselt Mercedes-Benz jupid pole nõrgad, neid tuleb hooldada, kõike saab lõhkuda, olgu nad nii pommikindlad, kui veel olla saavad.
600+Nm ei tee sellisel difrile emmigi.
Miks puruks läks on ilmselt kehv õli, vahetama õli või üldse õli puudumine.
Difri õli pole igavene, seda tuleb ka vahetada.
Edu ja jõudu!
Sõltub, mis ülekandega differ sul see katkine on. Tagant poolt näed ülekande arvu. Paremal all nurgas, osa, kus alumiiniumist tagaplaat ei kata korpust. x.xx kujul on number kirjas.
Lisaks, kas sul on ASD - suur tõenäosus, et on, enamus T-mudeleid omab neid.
Kui sul on ASD, siis katkise võin sult ära osta.
Ja üks asi, mis jäta meelde - diislitel ja bensukatel on difrid samast materjalist - st bensukate omad pole nõrgemad ja üleüldse, need difrid ega ka üldiselt Mercedes-Benz jupid pole nõrgad, neid tuleb hooldada, kõike saab lõhkuda, olgu nad nii pommikindlad, kui veel olla saavad.
600+Nm ei tee sellisel difrile emmigi.
Miks puruks läks on ilmselt kehv õli, vahetama õli või üldse õli puudumine.
Difri õli pole igavene, seda tuleb ka vahetada.
Edu ja jõudu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering