26-10-2010, 04:46 PM
Pole ammu siia enam midagi kirjutanud, kuid..
Nüüdseks sain ka jagu mootori käivitamiseprobleemist. Süüdlaseks sattus ülepingerelee. Algul sai proovitud vahetada gaasiklapiandurit, õhukulugeja küljes erinevaid vidinaid, uut aju ja tühikäigumootorit. Ei aidanud miski. Viimane variant oligi Andrese poolt ülepingerelee. Tal küll täpselt samasugust anda polnud, seega külge läks C klassi (W202) oma. Auto popsas käima ja jäi ka käima. Tühikäigupöörded 1000 ligidal, D või R sees 600-700 kandis. Nüüd läheb külmal hommikul masin käima ja ka jääb käima - mis oli minu põhieesmärk.
Augustis sai tehtud õlivahetus, kuid praeguse läbisõidu juures tuleb järgmine juba kas detsembris või jaanuaris - päris kiiresti on kilometraaži kogunud.
Talvekummideks said Good Yeari lamellid.
Varsti peaks ka kätte võtma ja kastiõli ära vahetama, kuid tudengil tuleb selle asja jaoks ennem natuke raha kõrvale panna, et see õli ära osta...
Nüüdseks sain ka jagu mootori käivitamiseprobleemist. Süüdlaseks sattus ülepingerelee. Algul sai proovitud vahetada gaasiklapiandurit, õhukulugeja küljes erinevaid vidinaid, uut aju ja tühikäigumootorit. Ei aidanud miski. Viimane variant oligi Andrese poolt ülepingerelee. Tal küll täpselt samasugust anda polnud, seega külge läks C klassi (W202) oma. Auto popsas käima ja jäi ka käima. Tühikäigupöörded 1000 ligidal, D või R sees 600-700 kandis. Nüüd läheb külmal hommikul masin käima ja ka jääb käima - mis oli minu põhieesmärk.
Augustis sai tehtud õlivahetus, kuid praeguse läbisõidu juures tuleb järgmine juba kas detsembris või jaanuaris - päris kiiresti on kilometraaži kogunud.
Talvekummideks said Good Yeari lamellid.
Varsti peaks ka kätte võtma ja kastiõli ära vahetama, kuid tudengil tuleb selle asja jaoks ennem natuke raha kõrvale panna, et see õli ära osta...
E55 AMG