18-10-2010, 03:48 PM
No see 19 tuli bensiinimootori mõõdupuuga. Mul oleks vaja eelsüüteküünlast tehtut mis silindri ilusti ära täidab ja tühja kohta ei jäta.
Ehk mul on vaja leida üks korralik mõõduriist või pihustikambrist mõõta. Külmaga käimasaamiseks pole kahjuks abivahendit, mul plokisoojendi puudub, hakkan seda ka otsima ja vaatama kuidas see lahendada.
Aga jämedate küünalde järjekordne ostmine lihtsalt rööpamise jaoks oles mõttetus kuna uued küünlad on juba olemas. Iseasi kas relee vastu peab.
Lampide peale kulus nagu siit näha on, siis ma olen neid siin vahelduva eduga teinud, igal õhtul ikka midagi nokitsenud, nädal julgelt. Kui päris tundidesse kokku panna, siis päeva jagu kindlasti.
Klotsid on normaalsed, trossid jätavad soovida ja trummel iseenesest on vähekulunud. Praegu ei ole probleemi murul nö külge ette saada, kruusal töötab ka, aga mitte nii hästi kui peaks.
Piisavalt pisikesed töösilindrid peaksid käima, näiteks Audi 80 tagapidurisilindrid. Ühte olen näinud ja käes hoidnud, selline kuskil 5cm jupats on, umbes sama pikk kui on klotside reguleerkruvi. Oleks huvitav muidugi ehitada ja teine peasilinder ei oleks ka eriline probleem sinna sisse ära paigutada, aga mind huvitab just efektiivsus, kui õli rõhu all lekkima hakkab näiteks ööga seistes, siis ei ole asjal tolku, parem on jääda trossisüsteemile. Ülevaatajale ei pidavat ka see süsteem meeldima kui avastab põhja all olles, et trosside asemel jooksevad trumlite juurde mitu toru.
Ehk mul on vaja leida üks korralik mõõduriist või pihustikambrist mõõta. Külmaga käimasaamiseks pole kahjuks abivahendit, mul plokisoojendi puudub, hakkan seda ka otsima ja vaatama kuidas see lahendada.
Aga jämedate küünalde järjekordne ostmine lihtsalt rööpamise jaoks oles mõttetus kuna uued küünlad on juba olemas. Iseasi kas relee vastu peab.
Lampide peale kulus nagu siit näha on, siis ma olen neid siin vahelduva eduga teinud, igal õhtul ikka midagi nokitsenud, nädal julgelt. Kui päris tundidesse kokku panna, siis päeva jagu kindlasti.
Klotsid on normaalsed, trossid jätavad soovida ja trummel iseenesest on vähekulunud. Praegu ei ole probleemi murul nö külge ette saada, kruusal töötab ka, aga mitte nii hästi kui peaks.
Piisavalt pisikesed töösilindrid peaksid käima, näiteks Audi 80 tagapidurisilindrid. Ühte olen näinud ja käes hoidnud, selline kuskil 5cm jupats on, umbes sama pikk kui on klotside reguleerkruvi. Oleks huvitav muidugi ehitada ja teine peasilinder ei oleks ka eriline probleem sinna sisse ära paigutada, aga mind huvitab just efektiivsus, kui õli rõhu all lekkima hakkab näiteks ööga seistes, siis ei ole asjal tolku, parem on jääda trossisüsteemile. Ülevaatajale ei pidavat ka see süsteem meeldima kui avastab põhja all olles, et trosside asemel jooksevad trumlite juurde mitu toru.