18-10-2010, 08:50 AM
19 on ikka vähe küll Aga kui talvel käreda külmaga käimasaamiseks vajalikud abivahendid on olemas, pole hullu.
Jämedaid küünlaid on väidetavalt saada ka rööpühenduse tarvis. Siis pole vaja puksida
Palju lampide poleerimise peale aega kulus?
See on tüüpiline linnalegend, et seisupidur ei toimi, kuna on trossiga. Kui liigendid on korras, trumlid pole ülemäära kulunud, katteid klotsidel on ikka rohkem, kui 2 mm ja trossid liiguvad vabalt, võtab kruusal lohisema küll (ehk efektiivsus on tunudvalt parem, kui ülevaatuseks vaja). Ehk võta oma süsteem lahti ja käi üle, saad hea asja aastateks. Ning ära unusta siis seda kasutada - mittekasutamisest need seisupidurid tuksi lähevadki
Hüdrosüsteemi rõõm on selles, et õlil on meeldiv komme tihendite vahelt lekkida. Mida suurem surve, seda tõenäolisemalt leke avaldub. Mistap seisupidurit kui sellist ei ole lubatud hüdrauliliseks ehitada, kui valmistaja seda sellisena pole ette näinud.
Rallimasinate korral pole lahenduste pikaealisus ja hind just prioriteediks...
Aga niisama nokitsemiseks võid ju hüdrosüsteemile aretada - oleks huvitav teada, kuidas Sa selle lisapeasilindri sinna ära mahutad... Ning siis oleks mõtet paigaldada täishüdrauliline süsteem, ainult piisavalt pisikeste töösilindrite leidmisega saab peavalu olema.
Jämedaid küünlaid on väidetavalt saada ka rööpühenduse tarvis. Siis pole vaja puksida
Palju lampide poleerimise peale aega kulus?
See on tüüpiline linnalegend, et seisupidur ei toimi, kuna on trossiga. Kui liigendid on korras, trumlid pole ülemäära kulunud, katteid klotsidel on ikka rohkem, kui 2 mm ja trossid liiguvad vabalt, võtab kruusal lohisema küll (ehk efektiivsus on tunudvalt parem, kui ülevaatuseks vaja). Ehk võta oma süsteem lahti ja käi üle, saad hea asja aastateks. Ning ära unusta siis seda kasutada - mittekasutamisest need seisupidurid tuksi lähevadki
Hüdrosüsteemi rõõm on selles, et õlil on meeldiv komme tihendite vahelt lekkida. Mida suurem surve, seda tõenäolisemalt leke avaldub. Mistap seisupidurit kui sellist ei ole lubatud hüdrauliliseks ehitada, kui valmistaja seda sellisena pole ette näinud.
Rallimasinate korral pole lahenduste pikaealisus ja hind just prioriteediks...
Aga niisama nokitsemiseks võid ju hüdrosüsteemile aretada - oleks huvitav teada, kuidas Sa selle lisapeasilindri sinna ära mahutad... Ning siis oleks mõtet paigaldada täishüdrauliline süsteem, ainult piisavalt pisikeste töösilindrite leidmisega saab peavalu olema.