17-10-2010, 08:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2010, 08:58 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Järgmine nädalavahetus veedetud. Sain kätte õiged hõõgküünlad. Tuleb välja, et soovitati mul see süsteem ümber teha teiste küünalde peale, mis töötavad paraleelselt, mitte järjestiku, nagu minu omad. Natuke jama on kui üks vahelt ära kustub ja siis ülejäänud ka ei tööta. Praegu sain standardküünlad, maksin raha välja ja hetkel käib küll.
Idee poolest saaks süsteemi ümber ehitada teiste küünalde peale, aga kas siis peab ka relee ära vahetama? Laseks puksid treida ja keeraks sinna teised, kiiremad küünlad.
Kui küünlad maas olid, siis sain ka mahti silindrisurvet mõõta. Esimesest potist sain kuskil üle 19 At'i kätte, teisel viskas kella tublilt üle 20, aga unustasin enne mõõtmist ühe asja teha, nimelt kütte eest ära tõmmata, sellest ka vast nii kõrge näit, et nafta rõngaid veidu tihendas, kui järgmine kord midagi võtan ja pihustid maha keeran, siis mõõdan uuesti üle.
Esituled said viimast poleeri, nüüd lähevad minu käest minema ja ehk tulevad tagasi kroomoksiidistena.
Tekkis ka mõte kui kuulsin, et ühel Fordi rallikal oli tehtud süsteem kus käsipidur oli hüdrauliline. Ralliautole loogiline, aga ehk aretaks ka ise. Süsteemi saaks lahendada lihtsalt, kuna W123 käsipidur on trumli sees ja klotsidega, siis tuleb trossi tõmbemehanismi asemele lihtsalt mingi väiksem, näiteks Audi või mõne riisi pidurisilinder panna ja torud vedada salongi. Pedaali saaks ka ümber teha sinna mingisuguse väiksema piduripumba peale aretamisega ja oleks käsipidur iga hetk kui kännu taga.
Muidugi on käsipidur täiesti mõttetu asi, mina seda palju ei kasuta, diislil on kindel käigu sisse jätmine ja masin ei lähe kuskile. Lihtsalt arendamiseks, et saaks sellise vinge seisupiduri mis ülevaatajamehel silmad pahupidi keeraks. Aga kahtlen endas, et äkki kui selle süsteemi ära aretan ja valmis meisterdan, siis äkki hakkab pidur peale jääma, äkki asi ei tööta nii nagu ma arvan ja et äkki pideva rõhu all seismisega läheb midagi lihtsalt katki. Andkem nõu, kas on pigem jääda trossisüsteemile, mille trosside vahetamine ja reguleerimine jääb parajalt tüütuks tegevuseks kui talvel trossid kinni roostetavad või on hüdraulika hoopis väga halb lahend.
Idee poolest saaks süsteemi ümber ehitada teiste küünalde peale, aga kas siis peab ka relee ära vahetama? Laseks puksid treida ja keeraks sinna teised, kiiremad küünlad.
Kui küünlad maas olid, siis sain ka mahti silindrisurvet mõõta. Esimesest potist sain kuskil üle 19 At'i kätte, teisel viskas kella tublilt üle 20, aga unustasin enne mõõtmist ühe asja teha, nimelt kütte eest ära tõmmata, sellest ka vast nii kõrge näit, et nafta rõngaid veidu tihendas, kui järgmine kord midagi võtan ja pihustid maha keeran, siis mõõdan uuesti üle.
Esituled said viimast poleeri, nüüd lähevad minu käest minema ja ehk tulevad tagasi kroomoksiidistena.
Tekkis ka mõte kui kuulsin, et ühel Fordi rallikal oli tehtud süsteem kus käsipidur oli hüdrauliline. Ralliautole loogiline, aga ehk aretaks ka ise. Süsteemi saaks lahendada lihtsalt, kuna W123 käsipidur on trumli sees ja klotsidega, siis tuleb trossi tõmbemehanismi asemele lihtsalt mingi väiksem, näiteks Audi või mõne riisi pidurisilinder panna ja torud vedada salongi. Pedaali saaks ka ümber teha sinna mingisuguse väiksema piduripumba peale aretamisega ja oleks käsipidur iga hetk kui kännu taga.
Muidugi on käsipidur täiesti mõttetu asi, mina seda palju ei kasuta, diislil on kindel käigu sisse jätmine ja masin ei lähe kuskile. Lihtsalt arendamiseks, et saaks sellise vinge seisupiduri mis ülevaatajamehel silmad pahupidi keeraks. Aga kahtlen endas, et äkki kui selle süsteemi ära aretan ja valmis meisterdan, siis äkki hakkab pidur peale jääma, äkki asi ei tööta nii nagu ma arvan ja et äkki pideva rõhu all seismisega läheb midagi lihtsalt katki. Andkem nõu, kas on pigem jääda trossisüsteemile, mille trosside vahetamine ja reguleerimine jääb parajalt tüütuks tegevuseks kui talvel trossid kinni roostetavad või on hüdraulika hoopis väga halb lahend.