16-10-2010, 01:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2010, 01:15 AM ja muutjaks oli janek126.)
Osa 5
2009 suvi sai siis sõita lähiriigid kõik risti-põiki läbi.
Skandinaavia+Baltikum.
Km-e kogunes sügiseks juurde taas ca 30tuhhi.
Ja SIIS
Jõudis kätte selline maagiline kuupäev (minu jaoks
)- 27.09.2009.
Kuna olin auto tehnikasse investeerimisega suht palju kulutanud, siis ma tavaliselt ei vaevunud autosse istuma, et seda käivitada.
Ja käivitus käis samuti nn. näpud üle võtmete.
Tegin seda, mida alati, kuid auto ei käivitunud
Õnneks helises just sellel hetkel telefon- ma ei proovinud uuesti...
Ja siis kuulsin(olin suht üksildases/vaikses kohas), kuidas midagi "veeres" piki mootorit ja kukkus asfaldile.
Avasin kapoti- ja NÄGIN MOOTORIKETTI
Vasaku klapikambri kaanetükk oligi see, mis kukkus vastu maad.
Sel hetkel oli küll selline tunne, et...











Lõplik diagnoos oli selline:
Keti leevendi (see, mis vahetamatta jäi kunagi


), läks katki. vedas ennast keti ja nuka hammasratta vahele ja kiilus kinni. Selle tulemusena oli pea-aegu kõik vasakud klapid kõverad.
Võtsin kõikidele juppidele(v.a. klapikambri al. kaas) Silberist hinnapakkumise- 26500.-.
Siis sai otsustatud, et kas kõik, või mitte midagi.
4,2 on ajalugu nüüd- elagu.....
....sellest juba järgmine kord.
2009 suvi sai siis sõita lähiriigid kõik risti-põiki läbi.
Skandinaavia+Baltikum.
Km-e kogunes sügiseks juurde taas ca 30tuhhi.
Ja SIIS
Jõudis kätte selline maagiline kuupäev (minu jaoks

Kuna olin auto tehnikasse investeerimisega suht palju kulutanud, siis ma tavaliselt ei vaevunud autosse istuma, et seda käivitada.
Ja käivitus käis samuti nn. näpud üle võtmete.
Tegin seda, mida alati, kuid auto ei käivitunud

Õnneks helises just sellel hetkel telefon- ma ei proovinud uuesti...
Ja siis kuulsin(olin suht üksildases/vaikses kohas), kuidas midagi "veeres" piki mootorit ja kukkus asfaldile.
Avasin kapoti- ja NÄGIN MOOTORIKETTI

Vasaku klapikambri kaanetükk oligi see, mis kukkus vastu maad.
Sel hetkel oli küll selline tunne, et...












Lõplik diagnoos oli selline:
Keti leevendi (see, mis vahetamatta jäi kunagi




Võtsin kõikidele juppidele(v.a. klapikambri al. kaas) Silberist hinnapakkumise- 26500.-.
Siis sai otsustatud, et kas kõik, või mitte midagi.
4,2 on ajalugu nüüd- elagu.....
....sellest juba järgmine kord.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735