12-10-2010, 12:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2010, 01:11 AM ja muutjaks oli janek126.)
Osa 4
Kulgesin rahulikult, kuni sa selgeks, et enam ei taha sõita autoga, mille stange kroomid on paigatud fooliumteibiga
Tegime siis nii.
[img][/img]
Keevitust vajas suht vähe- tunduvalt vähem, kui kartsin.
Läbi olid esivedrude alumised nn. kannud- selle põhjus, et MB oli teinud luugist/esiaknast tulevad kummivoolikud natuke lühikesed.
Veel vajas plekksepa töid tagavararehvi augu põhi ja sedagi arvatavasti kunagi läbi elatud "kõksule".
Siis läks sõit Silberisse
-KOGU stange kroomring
-Esitiivad
-Küljeplatistikute kroomid
-Küljeplastikute KÕIK kinnitused(krt.piimapaki täis vidinaid maksis 1500raha).
-Komplektne el. antenn
Muidugi igasuguseid mutreid-polte-seibe-tüübleid, mis läksid katki või tundusid lihtsalt liiga väsinud.
Värvitud sai originaaliks- st 199 metallic black-blue (no vaata , mis nurga alt tahad aga aru ma ei saa kuidas need MB insenerid selles toonis sinist näevad)
Võõbatud sai ka seestpoolt, kuna kriime-kraame leidus sealgi.
Plastiku originaaltooni otsimisega oli paras peavalu, mis reaalselt laheneski nii, et läksin plastiku tükiga poodi.
Sai suht lähedale
Värvimse järgi nägi välja siis selline
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Sellise autoga sai siis kruisida kuni 2009.a. sügiseni.
Vahepeal sai veel vahetatud pooltelg(silber, 8500.-), mis keeldus asfaldil kohapeal rehvi ringi ajama.
Sellega järjejutt veel ei lõpe(kahjuks).
P.S.Kahjuks ei oska pilte suuremaks teha....
Moded tuunige väheke
Vahepala.
Tean, et paljud (enamus siin fooromis) peavad korralikku 126-te selliseks autoks, millega talvel ei sõideta.
Minu arvamus on, et 2000 raha, mis maksab korralik survepesur, on bensuarvete juures köömes.
Lihtsalt tuleb autot pesta (ka sealt, kuhu automaatpesula harjad ei ulatu), kui kraadid kõiguvad alla miinus 10-t.
Kuna kuue (eriti SEL-i) eelised tulevadki välja just talvel.
Omal oli all talverehv 235/50 R18 ja 2008/2009 talvel sai sõidetud täpselt seal ja nii kiiresti kui vaja, sest see on MAGIC, kuidas selline pikk auto on stabiilne isegi ca 10-15 cm-s värskelt sadanud lumes.
Ainuke asi, mis tuli talvesõiduks teha oli "Lüliti", mis lülitas kõik kolmetähelised asjandused välja(ASR,ABS,SRS.....).
Vahepala lõpp.
Kulgesin rahulikult, kuni sa selgeks, et enam ei taha sõita autoga, mille stange kroomid on paigatud fooliumteibiga
Tegime siis nii.
[img][/img]
Keevitust vajas suht vähe- tunduvalt vähem, kui kartsin.
Läbi olid esivedrude alumised nn. kannud- selle põhjus, et MB oli teinud luugist/esiaknast tulevad kummivoolikud natuke lühikesed.
Veel vajas plekksepa töid tagavararehvi augu põhi ja sedagi arvatavasti kunagi läbi elatud "kõksule".
Siis läks sõit Silberisse
-KOGU stange kroomring
-Esitiivad
-Küljeplatistikute kroomid
-Küljeplastikute KÕIK kinnitused(krt.piimapaki täis vidinaid maksis 1500raha).
-Komplektne el. antenn
Muidugi igasuguseid mutreid-polte-seibe-tüübleid, mis läksid katki või tundusid lihtsalt liiga väsinud.
Värvitud sai originaaliks- st 199 metallic black-blue (no vaata , mis nurga alt tahad aga aru ma ei saa kuidas need MB insenerid selles toonis sinist näevad)
Võõbatud sai ka seestpoolt, kuna kriime-kraame leidus sealgi.
Plastiku originaaltooni otsimisega oli paras peavalu, mis reaalselt laheneski nii, et läksin plastiku tükiga poodi.
Sai suht lähedale
Värvimse järgi nägi välja siis selline
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Sellise autoga sai siis kruisida kuni 2009.a. sügiseni.
Vahepeal sai veel vahetatud pooltelg(silber, 8500.-), mis keeldus asfaldil kohapeal rehvi ringi ajama.
Sellega järjejutt veel ei lõpe(kahjuks).
P.S.Kahjuks ei oska pilte suuremaks teha....
Moded tuunige väheke
Vahepala.
Tean, et paljud (enamus siin fooromis) peavad korralikku 126-te selliseks autoks, millega talvel ei sõideta.
Minu arvamus on, et 2000 raha, mis maksab korralik survepesur, on bensuarvete juures köömes.
Lihtsalt tuleb autot pesta (ka sealt, kuhu automaatpesula harjad ei ulatu), kui kraadid kõiguvad alla miinus 10-t.
Kuna kuue (eriti SEL-i) eelised tulevadki välja just talvel.
Omal oli all talverehv 235/50 R18 ja 2008/2009 talvel sai sõidetud täpselt seal ja nii kiiresti kui vaja, sest see on MAGIC, kuidas selline pikk auto on stabiilne isegi ca 10-15 cm-s värskelt sadanud lumes.
Ainuke asi, mis tuli talvesõiduks teha oli "Lüliti", mis lülitas kõik kolmetähelised asjandused välja(ASR,ABS,SRS.....).
Vahepala lõpp.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735