11-10-2010, 07:01 PM
Mina vahetasin endal tagasivoolu toru keskelt lõpuni ära, kuna eespoolne osa torust oli täitsa viisakas veel ja terve toru vahetus olex paras peavalu. Ühendasin torud omavahel vastava ühendusega (ei oska täpset nimetust anda, kuid mõnest toru või autovaruosade poest peaxid küsimise peale õige asja saama). Küsi kindlasti 6-se mõõduga vasktoru ja ühendust, kuna piduritorud on 5-sed aga nivoo omad 6-sed.
Veel üx asi, mida pead seda tööd tehes meeles pidama on, et torud tuleb lahti keerata kas torusilmusega või griptangidega kuna tavalise võtmega keerad nad suure tõenäosusega lihtsalt ümmargusex.
Peale süsteemi ära lappimist ja täimist pead ka õhutama. Sellex ühenda stabika varda küljes olev nivoo regulaatorvarras lahti ja liiguta regulaatorit üles ja alla, et auto end kergitax ja alla tagasi lasex ja seda mitu korda (ideaalvariandis tulex veel täis koormatuna sõita). Kui süsteem täitsa tühi pead tõenäoliselt ka mootori käies nivoopumba peal oleva toru veidi lahti keerama, et pumpa kogunenud õhk välja pääsex.
Minul läxid peale süsteemi tühjax jooksmist veidi ajaga ka nivoopaunad pekki ja pidin ka need ära vahetama. Seda tunned eriti hästi lamavast mendist üle sõites kui tagaots väga jäik on, siis on paunad läbi. Loodetavasti sul seda jama ei teki ja taoliste jamade vältimisex ära tühja süsteemiga eriti ringi sõida.
Veel üx asi, mida pead seda tööd tehes meeles pidama on, et torud tuleb lahti keerata kas torusilmusega või griptangidega kuna tavalise võtmega keerad nad suure tõenäosusega lihtsalt ümmargusex.
Peale süsteemi ära lappimist ja täimist pead ka õhutama. Sellex ühenda stabika varda küljes olev nivoo regulaatorvarras lahti ja liiguta regulaatorit üles ja alla, et auto end kergitax ja alla tagasi lasex ja seda mitu korda (ideaalvariandis tulex veel täis koormatuna sõita). Kui süsteem täitsa tühi pead tõenäoliselt ka mootori käies nivoopumba peal oleva toru veidi lahti keerama, et pumpa kogunenud õhk välja pääsex.
Minul läxid peale süsteemi tühjax jooksmist veidi ajaga ka nivoopaunad pekki ja pidin ka need ära vahetama. Seda tunned eriti hästi lamavast mendist üle sõites kui tagaots väga jäik on, siis on paunad läbi. Loodetavasti sul seda jama ei teki ja taoliste jamade vältimisex ära tühja süsteemiga eriti ringi sõida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!