30-09-2010, 09:46 PM
Osa 2.
Kohe , kui auto ostetud sai, sõitsin Männikule Mario juurde, kus tegime korraliku tehnokontrolli.
Plaan oligi selline, et kõigepealt käiguosa perfektselt korda, seejärel alles keretööd.
Esimese etapina läks vahetusse:
- 4x piduriketas
- 4x vedru
- 4x amort(õnneks/kahjuks on tavaline tagasild)
- 4x rattalaager
- kogu roolisüsteem rattast rattani, v.a. roolikarp
- järeljooksupadjad
- mingid puksid/vardad tagasillast
Midagi oli veel, aga ei mäleta enam. Juppide arve oli igatahes ca 15k.
Muidugi vahetasin mootoriõli, käigukasti õli(lootsime, et aitab libisemise vastu), kõik filtrid.
Seejärel sai nagu kruisida rahulikult kuni mingi märtsini 2008.
JÄRGNEB.....
Üritan vähemalt korra nädalas uuendada ja meelde tuletada mida kõike selle autoga tehtud on
Kohe , kui auto ostetud sai, sõitsin Männikule Mario juurde, kus tegime korraliku tehnokontrolli.
Plaan oligi selline, et kõigepealt käiguosa perfektselt korda, seejärel alles keretööd.
Esimese etapina läks vahetusse:
- 4x piduriketas
- 4x vedru
- 4x amort(õnneks/kahjuks on tavaline tagasild)
- 4x rattalaager
- kogu roolisüsteem rattast rattani, v.a. roolikarp
- järeljooksupadjad
- mingid puksid/vardad tagasillast
Midagi oli veel, aga ei mäleta enam. Juppide arve oli igatahes ca 15k.
Muidugi vahetasin mootoriõli, käigukasti õli(lootsime, et aitab libisemise vastu), kõik filtrid.
Seejärel sai nagu kruisida rahulikult kuni mingi märtsini 2008.
JÄRGNEB.....
Üritan vähemalt korra nädalas uuendada ja meelde tuletada mida kõike selle autoga tehtud on
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735