28-09-2010, 08:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2011, 08:23 PM ja muutjaks oli eastpak.)
Mark: Mercedes-Benz E300 diesel
Väljalaskeaasta: 01.1994. Eestis alates: 06.2010
Läbisõit: 273 800 km
Võimsus: 100 KW
Pikkus: 4740 mm
Täismass: 2030 kg
Lisavarustus: Roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 2x turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), signalisatsioon, elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, reguleeritavad istmed, originaal kasett stereo, immobilisaator, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster,antenn, 1x peeglid päikesesirmides, puidust käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, värvikood 199.
Peale W210 müümist sai soetatud endale mõningaks ajaks selline tore masin, nagu seda on W124. Enne W210 oli mul samuti W124, kuid Sportline versioon. Plaanisin osta W140 aga korralikku W140 Eestist raske leida ning Soomest suure raha eest ka tooma ei läinud, vb tulevikus...eks näis.
Antud auto on selle suve juunis Saksast toodud, kere on oma vanuse kohta normaalses korras. Ostsin masina eraisiku käest. Mainimisväärt on tehasepoolt paigaldatud 90 L paak, mis ei sunni pikki otsi sõites tanklat nii tihti külastama.
Esimeseks pikemaks proovisõiduks oli kohe pea paarisaja kilomeetrine sõit Tartust Tallinnasse. Masin näitas ennast eeskujulikust küljest. Kolinaid veermikust ei kostu, mootor ning käigukast toimetavad ideaalselt. Mootor on täiesti kuiv, lekkeid ei ole, sama võib öelda ka käigukasti kohta. Summuti on väga heas korras. Kuna eelmisel W210 oli 2,4 bensiini mootor siis 3.0 diisel tundus ikka väga öko sellekõrval, umbes 6-7 L saja kilomeetri kohta maanteel suvel, talvel mõni liiter otsa.
Esivõre sai juba teisel päeval avantgarde vastu välja vahetatud. Paigaldasin masinale ka tagumise kardina, et oleks hubasem. Mootoriõli koos filtriga vahetatud. Paigaldasin roolikatte. Loomulikult puhastasin auto seest ja väljast. Plaanis on teha enne talve korrosioonitõrje ja kivikaitse, et hoida auto võimalikult roostevabana. Originaalvelje jätangi talveks, suvesõitudeks soetatud 16 tollised 5 kodaraga veljed. Kindlasti toonin õrnalt ka tagumised külje aknad ning kuigi käigukast toimetab ilusti siis käigukasti õli vahetan ka ära, et hakata arvestust pidama õlivahetus intervallist.
Seniks aga kõike head ja kui miskit uut, siis uuendan!
Pildid:
Väljalaskeaasta: 01.1994. Eestis alates: 06.2010
Läbisõit: 273 800 km
Võimsus: 100 KW
Pikkus: 4740 mm
Täismass: 2030 kg
Lisavarustus: Roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 2x turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), signalisatsioon, elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, reguleeritavad istmed, originaal kasett stereo, immobilisaator, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster,antenn, 1x peeglid päikesesirmides, puidust käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, värvikood 199.
Peale W210 müümist sai soetatud endale mõningaks ajaks selline tore masin, nagu seda on W124. Enne W210 oli mul samuti W124, kuid Sportline versioon. Plaanisin osta W140 aga korralikku W140 Eestist raske leida ning Soomest suure raha eest ka tooma ei läinud, vb tulevikus...eks näis.
Antud auto on selle suve juunis Saksast toodud, kere on oma vanuse kohta normaalses korras. Ostsin masina eraisiku käest. Mainimisväärt on tehasepoolt paigaldatud 90 L paak, mis ei sunni pikki otsi sõites tanklat nii tihti külastama.
Esimeseks pikemaks proovisõiduks oli kohe pea paarisaja kilomeetrine sõit Tartust Tallinnasse. Masin näitas ennast eeskujulikust küljest. Kolinaid veermikust ei kostu, mootor ning käigukast toimetavad ideaalselt. Mootor on täiesti kuiv, lekkeid ei ole, sama võib öelda ka käigukasti kohta. Summuti on väga heas korras. Kuna eelmisel W210 oli 2,4 bensiini mootor siis 3.0 diisel tundus ikka väga öko sellekõrval, umbes 6-7 L saja kilomeetri kohta maanteel suvel, talvel mõni liiter otsa.
Esivõre sai juba teisel päeval avantgarde vastu välja vahetatud. Paigaldasin masinale ka tagumise kardina, et oleks hubasem. Mootoriõli koos filtriga vahetatud. Paigaldasin roolikatte. Loomulikult puhastasin auto seest ja väljast. Plaanis on teha enne talve korrosioonitõrje ja kivikaitse, et hoida auto võimalikult roostevabana. Originaalvelje jätangi talveks, suvesõitudeks soetatud 16 tollised 5 kodaraga veljed. Kindlasti toonin õrnalt ka tagumised külje aknad ning kuigi käigukast toimetab ilusti siis käigukasti õli vahetan ka ära, et hakata arvestust pidama õlivahetus intervallist.
Seniks aga kõike head ja kui miskit uut, siis uuendan!
Pildid: