18-09-2010, 09:01 PM
Mis seal salata, tänapäeval tehakse enamus piduritorusid "2-hand" korras vasktoruga.
Alumiiniumi kasutatakse pigem võidusõidus ja terastoru ei jaksa lödikäpad painutada, seda veel terve auto ulatuses ja odava töötunni arvelt.
Ise SEC`il teen terastorust, nagu originaalid. Läheb aega aga ei ole seda rõvedat rohelist oksiidi. Muidugi saab peale panna termokahanevat rüüd, aga niiviisi ei saa ka piisavalt hermeetiline ja oksüdeerub termorüü vahel ikkagi.
Mina soovitan tugevalt mitte raamatupidamist teha sellist sorti projekti puhul, muidu on oht, et jätad projekti katki, kui poole peal lööd summad kokku ja saad aru, et sellise raha eest oleks viimase või eelviimase E-klassi osta saanud, turu keskmise muidugi.
Ja kui arvestaks veel oma töö ka sisse........
Alumiiniumi kasutatakse pigem võidusõidus ja terastoru ei jaksa lödikäpad painutada, seda veel terve auto ulatuses ja odava töötunni arvelt.
Ise SEC`il teen terastorust, nagu originaalid. Läheb aega aga ei ole seda rõvedat rohelist oksiidi. Muidugi saab peale panna termokahanevat rüüd, aga niiviisi ei saa ka piisavalt hermeetiline ja oksüdeerub termorüü vahel ikkagi.
Mina soovitan tugevalt mitte raamatupidamist teha sellist sorti projekti puhul, muidu on oht, et jätad projekti katki, kui poole peal lööd summad kokku ja saad aru, et sellise raha eest oleks viimase või eelviimase E-klassi osta saanud, turu keskmise muidugi.
Ja kui arvestaks veel oma töö ka sisse........
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering