31-08-2010, 11:32 PM
(29-08-2010, 11:48 PM)hents99 Kirjutas: Mul on sellist võre W126`le pakkuda. Ei tea, kas W123`le sobib? Silma järgi tundub, et võiks.eBays ei hakanud ükski silma hetkel, hoian ehk silma peal. Hetkel on plaanis võrega väikesed katsed, kuna neid on nüüd kaks, üks on paremas, teine halvemas seisus siis ühele rändab külge poleeritud(lakitud)/kroomitud hobuseraud. Ilma alumiinliistudeta ja mattmustana.
Muidugi eBay`s liigub ka neid.
Muideks, kust oleks võimalik neid alumiinliiste saada, minu omad on kõigil kas kõverad või liiva poolt kahjustatud. Üritasin 1000'se liivapaberi ja poleerimisega midagi parandada, aga tulu miskit, läigib veel vähem.
Igatahes ongi suvega kõik, enne haridusteede kulgu jõudsin õnneks küljed ja luugi ära pahteldada oma kõvera käega ja hetkel veel saamatu paberdamisoskusega, aga ma teen senikaua kuni hea saab, segan või pahteldan ühte kohta või viis korda, hea peab saama. Hetkel olen rahul, pritspahtel peal, mida sai minuarust vist seekord palju lastud, aga eks õpime, ongi parem tulemus kui kõik käsitsi ja 400'se paberiga maha saab nühitud. Esitiivad panin ka lõplikult paika täna see aeg kui prits kuivas. Kerehermeetikut ka omas koguses vahele ja nüüd peaks hermeetiline olema enamvähem, lahti võtmisega läheb küll parajaks probleemiks võibolla. Üks asi ikkagi häirib veel, et tiiva ja ukse vahel on ikka omajagu vahet, see tuleb kuidagi uksega ära korrigeerida, sest tiib enam tahapoole ei liigu, kui ainult suure peksmise teel. Raske oli isegi kapoti järgi neid paika ajada, sest kapott on mingil imelikul kombel välisest aknalauast mõlemast otsast ligi 2mm lühem. Ei olnud ka punane kapott parem, veel hullem. Ajasin vahe nii väikeseks kui sain, rohkem ei saa kuidagi ajada, küll jääb vahe kolmnurka ja küll jääb asi laiaks.
Tagatiivale lasin ka hermeetikut ja mökerdasin hulka, käega seda igatahes puudutada ei tasu, jääb külge hullemini kui värv.
Edasi tuleb valmis meisterdada ja valtsida plekk mis läheb esitiibu altosast ühendama ja tuleb ära remontida ja taastada veel üks kereplekk. Siis on puhtalt värvieeltööd.
Kõige huvitavam värvieeltööde juures on see, et see on ainuke töö mida ma pean tegema puhtsuhteliselt käsitsi, taldlihvijal on viimane mootori laager läbi ja ekstsentriku poob kinni. Tuleb vist mingi parem vaadata. Ehk on kellegil seda pikka, õhu pealt töötavat see on nagu parem antud töö jaoks.
Nädalavahetusteni!