30-08-2010, 10:24 AM
Auto minu käes: 11 kuud
Minu käes sõitnud: 7500 km
Kahe kuu ja mõne pikema sõiduga lõpetas konditsioneer külma puhumise. Läksin siis Üllari juurde jälle tagasi. Välja tuli süsteemist 50 g ehk sisuliselt mitte midagi.
Nüüd pandi sisse kontrastvärvusega gaasi ja sõitsin nädal aega ringi. Kuna kurtsin ikkagi, et konditsioneeri tööle hakkamist on väikese koormuse rakendumise nõksuna maanteekiirusel tunda, siis otsustasime, et vahetame ka filter-kuivati.
Tellisin Hella Service BERH filtri.
Peale nädala aega sõitmist ja pidevalt konditsioneeri kasutamist ei olnud grammigi gaasi kuhugi kadunud. Mitte ühtegi lekke kohta polnud seega ka näha.
Üllar veel arvas, et vahest ongi nii, et kui konditsioneer on pikalt seisnud (~ pool aastat), siis ta esimese täitmisega äratab süsteemi ellu ja õlitab tihendid pidavaks. Eelmine omanik väitis, et ta kasutas seaded minimaalselt ja seega võib olla täitsa loomulik, et süsteem lasi läbi.
Maantee kiirusel on ka praegu ikka ära tuntav, millal konditsioneeri rakendub. Ta nüüd ei poo hoogu kinni vaid tundlik tagumik tajub koormuse rakendumise nõksu.
Plaanin kuivatada klaase kindlasti ka talvel konditsioneeriga ja regulaarselt süsteemi kasutada. Praeguseks kujunesid kulutused jahedale salongile üle 3000 krooni ja loodan, et iga suvi ei pea seda tegema.
Minu käes sõitnud: 7500 km
Kahe kuu ja mõne pikema sõiduga lõpetas konditsioneer külma puhumise. Läksin siis Üllari juurde jälle tagasi. Välja tuli süsteemist 50 g ehk sisuliselt mitte midagi.
Nüüd pandi sisse kontrastvärvusega gaasi ja sõitsin nädal aega ringi. Kuna kurtsin ikkagi, et konditsioneeri tööle hakkamist on väikese koormuse rakendumise nõksuna maanteekiirusel tunda, siis otsustasime, et vahetame ka filter-kuivati.
Tellisin Hella Service BERH filtri.
Peale nädala aega sõitmist ja pidevalt konditsioneeri kasutamist ei olnud grammigi gaasi kuhugi kadunud. Mitte ühtegi lekke kohta polnud seega ka näha.
Üllar veel arvas, et vahest ongi nii, et kui konditsioneer on pikalt seisnud (~ pool aastat), siis ta esimese täitmisega äratab süsteemi ellu ja õlitab tihendid pidavaks. Eelmine omanik väitis, et ta kasutas seaded minimaalselt ja seega võib olla täitsa loomulik, et süsteem lasi läbi.
Maantee kiirusel on ka praegu ikka ära tuntav, millal konditsioneeri rakendub. Ta nüüd ei poo hoogu kinni vaid tundlik tagumik tajub koormuse rakendumise nõksu.
Plaanin kuivatada klaase kindlasti ka talvel konditsioneeriga ja regulaarselt süsteemi kasutada. Praeguseks kujunesid kulutused jahedale salongile üle 3000 krooni ja loodan, et iga suvi ei pea seda tegema.