23-08-2010, 11:10 PM
Viimaste päevade kibekiire nn peokorraldamine andis mersule valu küllalt. Oli teine transpordiloom. Konksutala ja muu selline küljes liikus mööda hoovi ringi ja vedas igasugust kraami, puupakkudest velgedeni välja. Nüüd on asi jõudnud nii kaugele, et pidu peetud, rahvas nähtud, pillid kotti ja garaaži punuma. Enne on ära saanud tehtud küttetorude saaga, mille lahendasingi 8mm läbimõõduga vasktoruga. Vask on hea, saab painutada ja muljuda nii kuidas ise tahad, peaasi et volti sisse ei keera. Küttetorumajandusega peaks nüüd vähemalt aastateks kõik olema.
Selgus ka see, et survelaager ei teegi mul käigukasti juures imelikku heli vaid käigukast on õhtale minemas. Sidur alla hoida, on normis ja kui päästa hakkab kolin pihta. Egas midagi, tuleb see ka vist ära vahetada või asendusmaterjal leida mingi viiese kepikasti näol.
Õnneks on võtnud masin tänase õhtupooliku tegemistest suhteliselt Mercedes-Benz näo, kapott peale, oli kohe teine tera masinale otsa vaadata. Kapotiga on jälle hirmus palju rihtimist, küll üles, küll alla, paremale vasakule jne, tiivad on ka lahtisel küljes, ehk siis B-tiibadele kohalselt painutamisjärgus. Juhipool on enamvähem valmis, mõni koht tahab veel muljuda ja töödelda, siis kinni panna ja vaadata, uurida. Kõrvalistuja pool on suhteliselt lahtine veel, hoiab irvakile ja vahed ei ole just need mis olema peaks. Aga eks aeg parandab needki vead.
Tagatiib sai ka külge pandud viimaks, läks teisega terve päev aega, sest pidin alustama koopa keevitamisega seestpoolt. Nüüdseks on tiib enamjaolt sirge, ühest kohast tahab välja tõmbamist ja väikest lahti lõikamist, aga ega need teise auto jupid nii naljalt siia külge ei istu, kui just väga ei joppa.
Tagakoopad on masteksiga üle tehtud ja varsti saab välja võtta ka kerehermeetiku, aga seda alles siis kui tiivad on jonksus ja istuvad ilusti omale kohale.
Pidurianomaaliast ei saa ikka üle ja ümber. Tee mis sa tahad, aga tagapidurid ei tööta, süsteem on välja vahetatud, ainult torud on samad mis kerega kaasas olid. Õhutamisega asi ei taha eriti parandeda ja ikka tuleb piduripedaalile nagu sein ette. Tuleb vist üks piduripump laiali võtta ja vaadata mis karul kõhus on.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=12
Selgus ka see, et survelaager ei teegi mul käigukasti juures imelikku heli vaid käigukast on õhtale minemas. Sidur alla hoida, on normis ja kui päästa hakkab kolin pihta. Egas midagi, tuleb see ka vist ära vahetada või asendusmaterjal leida mingi viiese kepikasti näol.
Õnneks on võtnud masin tänase õhtupooliku tegemistest suhteliselt Mercedes-Benz näo, kapott peale, oli kohe teine tera masinale otsa vaadata. Kapotiga on jälle hirmus palju rihtimist, küll üles, küll alla, paremale vasakule jne, tiivad on ka lahtisel küljes, ehk siis B-tiibadele kohalselt painutamisjärgus. Juhipool on enamvähem valmis, mõni koht tahab veel muljuda ja töödelda, siis kinni panna ja vaadata, uurida. Kõrvalistuja pool on suhteliselt lahtine veel, hoiab irvakile ja vahed ei ole just need mis olema peaks. Aga eks aeg parandab needki vead.
Tagatiib sai ka külge pandud viimaks, läks teisega terve päev aega, sest pidin alustama koopa keevitamisega seestpoolt. Nüüdseks on tiib enamjaolt sirge, ühest kohast tahab välja tõmbamist ja väikest lahti lõikamist, aga ega need teise auto jupid nii naljalt siia külge ei istu, kui just väga ei joppa.
Tagakoopad on masteksiga üle tehtud ja varsti saab välja võtta ka kerehermeetiku, aga seda alles siis kui tiivad on jonksus ja istuvad ilusti omale kohale.
Pidurianomaaliast ei saa ikka üle ja ümber. Tee mis sa tahad, aga tagapidurid ei tööta, süsteem on välja vahetatud, ainult torud on samad mis kerega kaasas olid. Õhutamisega asi ei taha eriti parandeda ja ikka tuleb piduripedaalile nagu sein ette. Tuleb vist üks piduripump laiali võtta ja vaadata mis karul kõhus on.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=12