18-08-2010, 10:31 PM
Viimaks sain eile ka tiiva külge aretatud. Paras tegemine ja nikerdamine ikka on. Mõtled et vähe on keevitada, aga tegelikult on palju, isegi väga palju. Uus tiib tahab ka ühest kohast väikest töötlust või paindumist, sest uks ei taha asjaga hästi ühtida kõige alumise triibuga. Muidu on kõik okei, vahed sirged, kõrgused paigas ja koopaserv ka kinni.
Nüüd ikkagi tuleb välja anomaalia. Millest võib põhjustatud olla, see et piduripedaal ei kohtu seinaga õhutamisel vaid jääb nagu mingi poldi taha seisma. Suru palju tahad, või kere kõveraks, aga edasi pedaal ei lähe, seina ei puutu. Esipidurid on, hetkel ka selle probleemi olemasolul, aga vot mis on puudu ja kesised, on tagapidurid. Sama on ka käsipiduriga, aga see probleem on kerge vaevaga lahendatav õnneks. Ma pean ikka vana, bensiinimootori pealt võetu pidurisilindri peale panema ja vaatama mis siis saama hakkab. Maru kahtlane on see, et pedaal seinani ei küündi, kolb nagu ei liiguks edasi või midagi. Membraani juures häda ei ole, seal ei saa midagi sellist ees olla. Eks homme näis kui inspekteerima hakkan ja pumba ära vahetan.
Vahepeal sai lõpetatud ka sisetingimuste helikindluse taastamine, kõik seinad on nn mati all ja mati peale on ka noortehnikust korjatud vilt peale aetud. Mõnus, pehme on nüüd istuda vähemalt kardaanitunneli peal, tagaseinaga on arved veel lõpetamata. Juhipoolne tulemüüri originaal, ma ei teagi kuidas seda nimetada, matt või siis plastik on ka poolasine, pidin pool sellest ära lõikama, sest seda oli juba parajalt lõigatud enne mind. Teise poole oma sain vähemalt korraliku jälle rohelise doonori pealt.
Nüüd on ka anomaalia küttevarustusega, küttetorustik on sõel, parandasin ära ühe koha, tuli teine, parandasin selle ka ära ja käisin kriitilise pilguga torustiku üle. Ikka ajab välja ja sillatala pealt ka veel. Egas midagi, tuleb vist võtta ette väike poetripp ja vasest küttetorud paigaldada. Teras annab aga uuesti ja uuesti järele, pärast võingi vooliku ainult alla panna. Paak on igatahes peal, peab vedelikku kah.
Juhtmed said ka peale visatud, nüüd saab masina ka võtmest käima keerata. Enamus lampe, pirne ja valgusteid töötab, osad on vaiksed, ilmselt puuduva massi pärast tulede juures. Sinise originaal süüteluku tegin ka ümber, kuna süütelukk ei ole teab mis raske ehitusega neil mersudel, siis avastasin et ainuke mis masinat välja suretab ja käima lubab panna on üks plastmassist ekstsentrik, mis süütehetkel kraani millest vaakum läbi tuleb kinni pigistab. Selge, süsteem lihtne, puurisin vajalikud augud, keermestasin asja ära ja valmis. Nüüd on vähemalt paagil topeltlukk, pagasiruum käib normaalselt kinni (enamusel on vaakumpumba tihendiga seal probleem ja ei saagi pagassi lahti) ja võti ei käi süütelukust välja süüde sees olekus või mistahes muus olekus.
Siin on tiib veel lahti
Nüüd ikkagi tuleb välja anomaalia. Millest võib põhjustatud olla, see et piduripedaal ei kohtu seinaga õhutamisel vaid jääb nagu mingi poldi taha seisma. Suru palju tahad, või kere kõveraks, aga edasi pedaal ei lähe, seina ei puutu. Esipidurid on, hetkel ka selle probleemi olemasolul, aga vot mis on puudu ja kesised, on tagapidurid. Sama on ka käsipiduriga, aga see probleem on kerge vaevaga lahendatav õnneks. Ma pean ikka vana, bensiinimootori pealt võetu pidurisilindri peale panema ja vaatama mis siis saama hakkab. Maru kahtlane on see, et pedaal seinani ei küündi, kolb nagu ei liiguks edasi või midagi. Membraani juures häda ei ole, seal ei saa midagi sellist ees olla. Eks homme näis kui inspekteerima hakkan ja pumba ära vahetan.
Vahepeal sai lõpetatud ka sisetingimuste helikindluse taastamine, kõik seinad on nn mati all ja mati peale on ka noortehnikust korjatud vilt peale aetud. Mõnus, pehme on nüüd istuda vähemalt kardaanitunneli peal, tagaseinaga on arved veel lõpetamata. Juhipoolne tulemüüri originaal, ma ei teagi kuidas seda nimetada, matt või siis plastik on ka poolasine, pidin pool sellest ära lõikama, sest seda oli juba parajalt lõigatud enne mind. Teise poole oma sain vähemalt korraliku jälle rohelise doonori pealt.
Nüüd on ka anomaalia küttevarustusega, küttetorustik on sõel, parandasin ära ühe koha, tuli teine, parandasin selle ka ära ja käisin kriitilise pilguga torustiku üle. Ikka ajab välja ja sillatala pealt ka veel. Egas midagi, tuleb vist võtta ette väike poetripp ja vasest küttetorud paigaldada. Teras annab aga uuesti ja uuesti järele, pärast võingi vooliku ainult alla panna. Paak on igatahes peal, peab vedelikku kah.
Juhtmed said ka peale visatud, nüüd saab masina ka võtmest käima keerata. Enamus lampe, pirne ja valgusteid töötab, osad on vaiksed, ilmselt puuduva massi pärast tulede juures. Sinise originaal süüteluku tegin ka ümber, kuna süütelukk ei ole teab mis raske ehitusega neil mersudel, siis avastasin et ainuke mis masinat välja suretab ja käima lubab panna on üks plastmassist ekstsentrik, mis süütehetkel kraani millest vaakum läbi tuleb kinni pigistab. Selge, süsteem lihtne, puurisin vajalikud augud, keermestasin asja ära ja valmis. Nüüd on vähemalt paagil topeltlukk, pagasiruum käib normaalselt kinni (enamusel on vaakumpumba tihendiga seal probleem ja ei saagi pagassi lahti) ja võti ei käi süütelukust välja süüde sees olekus või mistahes muus olekus.
Siin on tiib veel lahti