11-08-2010, 10:25 PM
Peale mõningaid kõnesid, laata ja muud säherdust prallet tuleb jälle tegutseda. Kõneldes väga abivalmis inimestega telefonitsi, sain Antti kätte ja küsisin juppe. Kõik mulle vajalikud jupid olid tal olemas, mureks ainult järele minna. Autole käru sappa, paaki paras kogus kütet ja teele. Tund või pooleteise pärast leidsime end hoovist kus oli üks armetus seisus W123 punast värvi. Omanikuga juttu tehtud, telefonitsi räägitud jupid peale laaditud hakkasin mõtlema, et mida veel võiks vaadata. Hüppasin masina alla ja ennäe, mis ma näen. 3.46 ülekandega sild masinal veel all. Ega siis ei olnudki midagi, põhimõtteliselt kindad kätte ja ka tööd rabama, polte kiskuma ja sõitlema. Masin külili ning poole tunni või tunni aja jooksul oligi sild maas ja käes. Unustasin tookord ainult ära, et mul oleks ka korralikku rooli vaja, sinise oma ei ole eriti ahvatlev ja rohelise oma on peaaegu et ära lõhutud, aga kui saab siis ma panen mõlemast ühe kompoti kokku.
Sealt sain ka täitsa kabeda radika, mis on küll lapitud, aga vähemalt teeb radikas oma tööd, ehk siis jahutab ja hoiab vedelikku sees. Materjali millega seda parandatud on ei oska öelda, aga tina see vist ei ole, paistab vist epo liim olevat või midagi säärast.
Radikale sain lisaks peale veel täitsa kobeda kapoti, millel on 300D kohaselt sooja hoidev ja müra summutav poroloni sarnane matt sees. On küll natuke pude, aga ei tähenda, teeme korda. Kapotiga tuli kaasa täitsa hea toorikuks sobiv kannel ja seal küljes suhtliselt ilus sihik. Mercedes-Benz kirjad juures ja puha, pole tinutatud nagu minu enda oma.
Silla juurde võtsin veel ka täitsa terved tagumised vedrud. Minul oli vasakpoolne katki ja rohelisel olid kõik vedrud katki. Kas neil 300D ja 240D tagavedrudes mingi vahe ka sees on? Värv oli neil peal igatahes must ja kombekalt rebasekarva.
Seega läks reis asja ette, sillas on enamus jupid kasutatavad, sillatalas üks puks oli täiesti kinni oksüdeerunud ja keeras poldiga kaasa, aga ei ole hullu.
Käima on seda masinat päris mitu korda pandud, genekat oleks vaja või siis juhtmestik peale panna. Muidu kisub äkki aku olukorra hapuks mis siiamaani toimetab veel väga hästi, annab eelsüüdet ja käima raksab kah.
Aga tänase päeva murelaps oli pidurivõim. No, ei tööta nii nagu peaks. Pidurdab küll, aga mitte nii nagu peaks siiski. Egas midagi, ega õhutamisest pääse hetkel, nagunii tuleb veel teha, siis kiskusin võimu maha. Selgus et võimu membraani pulk liigub peale mingit teatud distantsi ülespoole ja poob end pidurisilindri seina kinni ja edasi ei liigu. Vahetasin membraani ära bensiinimootori oma vastu ja viga lahenes hetkel, käib küll täpselt sama koha peal selline väike nõks, aga vähemalt läheb pedaal seina. Ei tea mis sellist olukorda põhjustada võib? Peale õhutamist vaatame, kui jälle asi surve all seisma jääb ühe koha peale siis tuleb mingid meetmed käsile võtta, et see asi ära kaotada. Liiklusõnnetust ei tahaks küll selle jura pärast korraldada.
Matti on ka edasi pandud, pedaale eest ära võttes sain ka sinna taha mati kinni panna ja juhi istmealune on ka ära korrigeeritud ja tehtud. Nüüd teine pool ja ongi matiga enamvähem kõik, pärast, kunagi nüüd või nii peaksin kätte saama ka vildi ja siis läheb selle paigaldamiseks.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=11
Sealt sain ka täitsa kabeda radika, mis on küll lapitud, aga vähemalt teeb radikas oma tööd, ehk siis jahutab ja hoiab vedelikku sees. Materjali millega seda parandatud on ei oska öelda, aga tina see vist ei ole, paistab vist epo liim olevat või midagi säärast.
Radikale sain lisaks peale veel täitsa kobeda kapoti, millel on 300D kohaselt sooja hoidev ja müra summutav poroloni sarnane matt sees. On küll natuke pude, aga ei tähenda, teeme korda. Kapotiga tuli kaasa täitsa hea toorikuks sobiv kannel ja seal küljes suhtliselt ilus sihik. Mercedes-Benz kirjad juures ja puha, pole tinutatud nagu minu enda oma.
Silla juurde võtsin veel ka täitsa terved tagumised vedrud. Minul oli vasakpoolne katki ja rohelisel olid kõik vedrud katki. Kas neil 300D ja 240D tagavedrudes mingi vahe ka sees on? Värv oli neil peal igatahes must ja kombekalt rebasekarva.
Seega läks reis asja ette, sillas on enamus jupid kasutatavad, sillatalas üks puks oli täiesti kinni oksüdeerunud ja keeras poldiga kaasa, aga ei ole hullu.
Käima on seda masinat päris mitu korda pandud, genekat oleks vaja või siis juhtmestik peale panna. Muidu kisub äkki aku olukorra hapuks mis siiamaani toimetab veel väga hästi, annab eelsüüdet ja käima raksab kah.
Aga tänase päeva murelaps oli pidurivõim. No, ei tööta nii nagu peaks. Pidurdab küll, aga mitte nii nagu peaks siiski. Egas midagi, ega õhutamisest pääse hetkel, nagunii tuleb veel teha, siis kiskusin võimu maha. Selgus et võimu membraani pulk liigub peale mingit teatud distantsi ülespoole ja poob end pidurisilindri seina kinni ja edasi ei liigu. Vahetasin membraani ära bensiinimootori oma vastu ja viga lahenes hetkel, käib küll täpselt sama koha peal selline väike nõks, aga vähemalt läheb pedaal seina. Ei tea mis sellist olukorda põhjustada võib? Peale õhutamist vaatame, kui jälle asi surve all seisma jääb ühe koha peale siis tuleb mingid meetmed käsile võtta, et see asi ära kaotada. Liiklusõnnetust ei tahaks küll selle jura pärast korraldada.
Matti on ka edasi pandud, pedaale eest ära võttes sain ka sinna taha mati kinni panna ja juhi istmealune on ka ära korrigeeritud ja tehtud. Nüüd teine pool ja ongi matiga enamvähem kõik, pärast, kunagi nüüd või nii peaksin kätte saama ka vildi ja siis läheb selle paigaldamiseks.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=11