10-08-2010, 11:13 AM
Jah, ega ma seda kuulutuse informatsiooni ei vaatagi... ega pole ju midagi teha, kui inimesed autot müüa ei taha ja koguinfot varustuse kohta üles ei pane - peale selle, et mõni asi seal liialdatud, on puudu ka seda varustuse juttu parajalt.
Aga nagu sa ütlesid, kere korrasolek on tähtsaim, seda kojamehe asendit saab muuta Antud juhul tundus 300 veidike paremas olukorras (näit. tagaakna tihendid olid 300 pm. nagu uued, teisel kulumis- ja pragunemis tunnustega). Mind just pigem huvitas selle kolmese mootori ehitus... kas see probleemne või pigem pommikindel jõu allikas ? Samuti tahaks teada saada, kui otsatarbekas on sellise sõiduki kontrollimine silberis - arvestades, et treila ja kontrolli hind tuleb enda taskust ilmselt maksta. Saan aru, et uuema auto puhul oleks see hädavajalik lahendus, kuid kas vanemal samuti ?
Aga nagu sa ütlesid, kere korrasolek on tähtsaim, seda kojamehe asendit saab muuta Antud juhul tundus 300 veidike paremas olukorras (näit. tagaakna tihendid olid 300 pm. nagu uued, teisel kulumis- ja pragunemis tunnustega). Mind just pigem huvitas selle kolmese mootori ehitus... kas see probleemne või pigem pommikindel jõu allikas ? Samuti tahaks teada saada, kui otsatarbekas on sellise sõiduki kontrollimine silberis - arvestades, et treila ja kontrolli hind tuleb enda taskust ilmselt maksta. Saan aru, et uuema auto puhul oleks see hädavajalik lahendus, kuid kas vanemal samuti ?
Martin