10-08-2010, 10:07 AM
Ma küll asjatundjaks ei kvalifitseeru, kuid kobisen ikkagi...
Neljal osta keret, keret ja veelkord keret.
Kindlasti otsi roostet kõrvalistuja poolt mati alt esinurgast ning tagakoopa taganurkadest, seestpoolt.
Samuti on päris mitmel olnud pude B-piilari alanurk, kuhu hõõrub esiukse tihendi alumine nurk. Tiivaääred ja esitiivad on kuluvosad
Mis puudutab seda 230 mootorit, siis mina jätan selle viimaseks valikuks. Kütusekulu vahe reaalses sõidus on pea olematu, kuid mingit varu maanteekiirusel selle 230 puhul ei ole. Auto kaalub ikkagi poolteist tonni ja pole just kõige kergem tükk liigutamiseks. Linnas pole muidugi vahet.
See on muidugi õige, et lühema hooldus on odavam (- 2 küünalt, kõrgepingejuhet, bensiinipihustit) ning remont lihtsam (ruumi on rohkem). Ning kuuma talub lühike plokikaas pikast paremini.
Minu valik bensiinimootoreist oleks kolmene bensiin. Kui valida, siis muidugi paljuklapiline - see hingab ikka hoopis paremini.
Ning kui kokkuhoitav liiter sajale on oluline, siis ilmselt mõni värske kets või kaloss...
Mina täna Eestist nelja ei otsiks, vaid tooks Saksast. Sealt veel saab 3 kiloeuro eest päris tummiseid asju, kuigi hinnad näikse juba tasahilju tõusvat. Tõsi, platsilt selle hinnaga enam head ei saa, kuid inimeselt ostes veel saab.
Nokime nüüd nende kahe näidise kallal ka.
Kuulutuses märgitud kliimaautomaati tahaks toimimas näha...
Seal on siiski tavaline Tempmatic, mis oskab vaid temperatuuri hoida. Tõsi, suudab ka jahutada (kui külmamasin ikka töötab). Ning tagaluugi kojamees on veidi ripakil. Kontrolli, kas see ikka ise tagasi tuleb. Kui ei, on ilmselt juhtmed katki. Kui jah, siis on lihtsalt hooletult remonditud.
Ei paista mõlema elektripeegli puhul olevat reguleerimisnuppu (kuulutuse järgi on mõlemad elektriga). Ka VIN seda ei anna.
Kolmese kohta kehtib sama virin...
Neljal osta keret, keret ja veelkord keret.
Kindlasti otsi roostet kõrvalistuja poolt mati alt esinurgast ning tagakoopa taganurkadest, seestpoolt.
Samuti on päris mitmel olnud pude B-piilari alanurk, kuhu hõõrub esiukse tihendi alumine nurk. Tiivaääred ja esitiivad on kuluvosad
Mis puudutab seda 230 mootorit, siis mina jätan selle viimaseks valikuks. Kütusekulu vahe reaalses sõidus on pea olematu, kuid mingit varu maanteekiirusel selle 230 puhul ei ole. Auto kaalub ikkagi poolteist tonni ja pole just kõige kergem tükk liigutamiseks. Linnas pole muidugi vahet.
See on muidugi õige, et lühema hooldus on odavam (- 2 küünalt, kõrgepingejuhet, bensiinipihustit) ning remont lihtsam (ruumi on rohkem). Ning kuuma talub lühike plokikaas pikast paremini.
Minu valik bensiinimootoreist oleks kolmene bensiin. Kui valida, siis muidugi paljuklapiline - see hingab ikka hoopis paremini.
Ning kui kokkuhoitav liiter sajale on oluline, siis ilmselt mõni värske kets või kaloss...
Mina täna Eestist nelja ei otsiks, vaid tooks Saksast. Sealt veel saab 3 kiloeuro eest päris tummiseid asju, kuigi hinnad näikse juba tasahilju tõusvat. Tõsi, platsilt selle hinnaga enam head ei saa, kuid inimeselt ostes veel saab.
Nokime nüüd nende kahe näidise kallal ka.
Kuulutuses märgitud kliimaautomaati tahaks toimimas näha...
Seal on siiski tavaline Tempmatic, mis oskab vaid temperatuuri hoida. Tõsi, suudab ka jahutada (kui külmamasin ikka töötab). Ning tagaluugi kojamees on veidi ripakil. Kontrolli, kas see ikka ise tagasi tuleb. Kui ei, on ilmselt juhtmed katki. Kui jah, siis on lihtsalt hooletult remonditud.
Ei paista mõlema elektripeegli puhul olevat reguleerimisnuppu (kuulutuse järgi on mõlemad elektriga). Ka VIN seda ei anna.
Kolmese kohta kehtib sama virin...