10-08-2010, 01:07 AM
(08-08-2010, 02:29 AM)R129 Kirjutas: Kas mitte nii ei ole, et hoopis tagasivooluga pumbataksegi ühest paagi poolest teisele poole (ventuuri printsiibi abil)?
Jah, jutt jumala õige aga probleem süvenes, mootor ei taha pöördesse minna, summutaja kuumeneb meeletult - segu lahja. Arvatavasti on bensiinipump selles ilmas oma tööd lõpetamas, ja õige kuumaks läheb ta ka. Mõõtsime täna bensupumba surve, näitas 6 bar.
Kas keegi saab aidata, kui palju peab olema 1994 aasta Mercedes C 180(pole väga kindel numbris) bensiinimagistraali rõhk? Samas jätkub probleem, bensiini ei saa paagist ka kätte. Tundub, nagu oleks täiteava poolne paagipool jagatud kaheks. Kas seal sees on mingi klapp. mis töötab näiteks vaakumiga ki mootor töötab. Ja kui mootor seisab, siis ei lase bensiini suurest paagipoolest väikesesse ja võimaldab sõelfiltrit vahetada, ilma, et paak tühjaks jookseks?