Mure bensupaagiga - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: Mure bensupaagiga (/showthread.php?tid=4941) |
Mure bensupaagiga - kuulsus - 08-05-2007 Oskab keegi öelda kuidas ära võtta ja puhastada bensiinipaaki.Autoks 190.Või kus seda teha lasta. Tänud! RE: Mure bensupaagiga - Lõoke - 08-05-2007 Pagassiruumist 4 mutikat lahti,anduri juhe lahti,täitmistoru ümber olev kummist muhv kere küljest lahti,põhja alt voolikud lahti,kummimuhv lahti...kõik...ennem tuleb(soovitatav!!) muidugi paak tühjaks niristada. NB! Bensiin on plahvatusohtlik! Äkki piisab ainult altpoolt sõela eemaldamine? RE: Mure bensupaagiga - kuulsus - 09-05-2007 Ei usu et sõela puhastamine ainult aitab.Vaatasin et bensu torudest tuleb heinatükke välja.Arvan et ikkagi tuleks terve paak ära puhastatd aga kuidas?Kas mingisuguste lahustitega lopudada? RE: Mure bensupaagiga - street - 08-08-2010 Tere. Masina täpset spetsifikatsiooni ei oska täna öelda(Mercedes ikka, vanem), kuid hakkas sõidu ajal tõrkuma, ja ennäe imet- bensiin otsas. Kuigi näidik näitab 20liitrit sees olevat ja paagis loksub. Tegemist on siis kaheks jagatud paagiga, kummagil pool kardaani ja summutitoru. Probleemi kirjeldus siis selline, et kui panna bensiin paaki täiteaugu kaudu, ja auto käima, siis hakkab bensiinipump pumpama läbi kütusemagistraali bensiini teise paagipoolde. Ja pumpab pumbapoolse paagiosa tühjaks. Pump hakkab tühjalt lööma ja mootor ei käi. Küsimus selle pika jutu peale olekski siis, et kuidas on sellisel kaheks jagatud paagil tagasivoolu süsteem? Kas keegi oskaks juhatada mingi jooniseni intervetis või seletada seda? Kuidas on paagipooled omavahel ühenduses, et bensiin saaks võrdselt jaguneda kahe poole vahel? Suur aitäh ette juba ära, sest mure on päris suur. RE: Mure bensupaagiga - R129 - 08-08-2010 Kas mitte nii ei ole, et hoopis tagasivooluga pumbataksegi ühest paagi poolest teisele poole (ventuuri printsiibi abil)? RE: Mure bensupaagiga - street - 10-08-2010 (08-08-2010, 02:29 AM)R129 Kirjutas: Kas mitte nii ei ole, et hoopis tagasivooluga pumbataksegi ühest paagi poolest teisele poole (ventuuri printsiibi abil)? Jah, jutt jumala õige aga probleem süvenes, mootor ei taha pöördesse minna, summutaja kuumeneb meeletult - segu lahja. Arvatavasti on bensiinipump selles ilmas oma tööd lõpetamas, ja õige kuumaks läheb ta ka. Mõõtsime täna bensupumba surve, näitas 6 bar. Kas keegi saab aidata, kui palju peab olema 1994 aasta Mercedes C 180(pole väga kindel numbris) bensiinimagistraali rõhk? Samas jätkub probleem, bensiini ei saa paagist ka kätte. Tundub, nagu oleks täiteava poolne paagipool jagatud kaheks. Kas seal sees on mingi klapp. mis töötab näiteks vaakumiga ki mootor töötab. Ja kui mootor seisab, siis ei lase bensiini suurest paagipoolest väikesesse ja võimaldab sõelfiltrit vahetada, ilma, et paak tühjaks jookseks? RE: Mure bensupaagiga - street - 11-08-2010 Kas keegi oskab aidata? autot oleks varsti vaja. RE: Mure bensupaagiga - R129 - 11-08-2010 Küsi wdb240 käest infi RE: Mure bensupaagiga - street - 13-08-2010 Masinaks siis C180 ja ikka ripub õhus küsimus, miks ei tule paagist bensiini, kuigi paak on pooltäis, ja näitur armatuuris näitab samuti et bensiini on. Sisse me ta ju valasime. |