09-08-2010, 09:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2010, 12:44 AM ja muutjaks oli Blaze.)
Täna siis sai käidud huvi pärast mööda autoplatse ja kokkuvõttes võib öelda, et suhteliselt vähe on üleüldse autosid müügil.
Eelnevalt A24st uurides ja vaadates müügisolevaid s124 kerega mb-sid, siis jäi arusaam, et enamus käest ära lastud ja nutuse varustusega.
Autosid, mis paremini silma jäid oli 2 ja neid käisin täna ka vaatamas.
MB E230 TE, automaat 1990. a
win annab järgmise info.
211 - automatic limited slip differential
240 - outside temp. indicator
260 - type destination on trunk lid - elimination
281 - steering wheel (390 mm) wiht sports design
300 - storage box in front tray
420 - automatic transmission 4-gear
440 - tempomat (cruise control)
466 - central locking system
538 - automatic antenna and front loud speaker
570 - folding armrest (front)
586 - air conditioner, el. window lifters (front & rear)
593 - all around wd-green glass, heated rear window
600 - headlamps cleaning equipment
611 - exit lights for driver door
620 - air pollution control
630 - ece warning triangle
660 - sport chassis with 15-hole light alloy wheels
724 - cargo anchorage
731 - wood trim burred walnut root
801 - change of model year, last figure shows new model year
812 - rear mounted stereo loudspeakers
268 - grey leather
MB E300 TE, automaat 1992. a
win annab järgmise info.
207 - owners manual and service record french
240 - outside temperature indicator
412 - electric sliding roof with tilting device
420 - automatic transmission - 4 gear
422 - airbag in steering wheel
440 - tempomat (cruise control)
471 - acceleration skid control (ASR)
538 - automatic antenna & front loud speaker
541 - double roller blind usd.as luggage and passenger guard
570 - folding armrest (front)
575 - center console for 2nd seat row
585 - behr air conditioner and front electric windows
593 - all around wd-green glass, heated rear window
620 - air pollution control
630 - ece warning triangle
722 - baggage rack, integrated
724 - cargo anchorage
731 - wood trim burred wallnut root
802 - change of model year, last figure shows new model year
481 - undershields
375 - fabric plaid mushroom (champignon)
Mõlemal autol tundus esmapilgul kerega kõik enamvähem korras olevat, samuti puudusid tunnused nagu oleks seda keegi ka üle värvinud (piisavalt oli selliseid hooletus kriipse ja täkkeid ning värv oli originaal). Uurisin ja puurisin ka koopad ja liistuvahed üle - tundus ok, muidugi tõsise huvi korral vaataksin veel 10 korda üle. Seisukord seest oli mõlemal 5+ ja midagi sellekohta kurta küll ei saanud. Küsimus siis järgmine, et mida nendest mootoritest arvata ja mis erinevused kütusekulus... kolmese puhul, siis vist kõige esimene selline mootor ? läksid vist 300 TE, 300 TE 24V ja 320 TE ? Mis teadjamehed üldse arvavad ?
pilt s124 mootorite andmetest >
Eelnevalt A24st uurides ja vaadates müügisolevaid s124 kerega mb-sid, siis jäi arusaam, et enamus käest ära lastud ja nutuse varustusega.
Autosid, mis paremini silma jäid oli 2 ja neid käisin täna ka vaatamas.
MB E230 TE, automaat 1990. a
win annab järgmise info.
211 - automatic limited slip differential
240 - outside temp. indicator
260 - type destination on trunk lid - elimination
281 - steering wheel (390 mm) wiht sports design
300 - storage box in front tray
420 - automatic transmission 4-gear
440 - tempomat (cruise control)
466 - central locking system
538 - automatic antenna and front loud speaker
570 - folding armrest (front)
586 - air conditioner, el. window lifters (front & rear)
593 - all around wd-green glass, heated rear window
600 - headlamps cleaning equipment
611 - exit lights for driver door
620 - air pollution control
630 - ece warning triangle
660 - sport chassis with 15-hole light alloy wheels
724 - cargo anchorage
731 - wood trim burred walnut root
801 - change of model year, last figure shows new model year
812 - rear mounted stereo loudspeakers
268 - grey leather
MB E300 TE, automaat 1992. a
win annab järgmise info.
207 - owners manual and service record french
240 - outside temperature indicator
412 - electric sliding roof with tilting device
420 - automatic transmission - 4 gear
422 - airbag in steering wheel
440 - tempomat (cruise control)
471 - acceleration skid control (ASR)
538 - automatic antenna & front loud speaker
541 - double roller blind usd.as luggage and passenger guard
570 - folding armrest (front)
575 - center console for 2nd seat row
585 - behr air conditioner and front electric windows
593 - all around wd-green glass, heated rear window
620 - air pollution control
630 - ece warning triangle
722 - baggage rack, integrated
724 - cargo anchorage
731 - wood trim burred wallnut root
802 - change of model year, last figure shows new model year
481 - undershields
375 - fabric plaid mushroom (champignon)
Mõlemal autol tundus esmapilgul kerega kõik enamvähem korras olevat, samuti puudusid tunnused nagu oleks seda keegi ka üle värvinud (piisavalt oli selliseid hooletus kriipse ja täkkeid ning värv oli originaal). Uurisin ja puurisin ka koopad ja liistuvahed üle - tundus ok, muidugi tõsise huvi korral vaataksin veel 10 korda üle. Seisukord seest oli mõlemal 5+ ja midagi sellekohta kurta küll ei saanud. Küsimus siis järgmine, et mida nendest mootoritest arvata ja mis erinevused kütusekulus... kolmese puhul, siis vist kõige esimene selline mootor ? läksid vist 300 TE, 300 TE 24V ja 320 TE ? Mis teadjamehed üldse arvavad ?
pilt s124 mootorite andmetest >
Martin