08-08-2010, 07:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2010, 07:05 PM ja muutjaks oli ralak.)
(08-08-2010, 05:55 PM)Laur Kirjutas: Tundub, et enne 93 a. tehtud autod roostetavad meie soolases talves natuke aeglasemalt kui peale 93a. toodetud isendid.
Tõsi ta on, alates 93 ja ülesse varasemalt Kesk ja Põhja-Euroopas elanud 124-jad on suhteliselt doonoriteks sõidetud/säilinud, annab ikka leida normaalse kerega. US-versioonid, Itaalia, Prantsusmaa ning Lõuna-Saksa päritolu neljasid võib leida läbi suure õnne veel täiesti kobedate tungiümbruste, karpide jms-ga.
Soovitus ka teemaalgatajale - leida kobe kere, kere ja veelkord kere!! Mootori või kasti rikkes olek tähendab oluliselt lihtsamat lahendust kui usin keevitamine ja pahteldamine...
Mis siin salata, Hentsi kaubalifti tõime ka ragiseva mootorihääle saatel Narvast ära, nüüd on swapitud ja sõidab muhedalt!
Kusagil teemas ka juba jutustasin kuidas 98 aasta W202 oleks napilt kaubaks läinud, ent avastasin mida Rootsi kliima oli kerega teinud, nimelt piisas vaid näpuga tagarattakoobast mudida ja läbi ta läkski, kahest kohast....
setud sõitsid seciga