05-08-2010, 09:50 PM
Silladetailid oleks võinud tõesti liivapritsida, mõtlesin mõni aeg välja skeemi ja uurisin pritsi kohta, aga asi jäi katki. Sinna on vaja parajalt head liiva ja korralikke düüse ning kõrgsurvevoolikuid et liiva juhtida. Teenuse ostmisega on jälle see ooper, et see tahab raha, aga asi peab valmima piisavalt odavalt.
Tsinkimise pärast vaeva ei näe, sest need poldid ja mutrid ongi juba kõik enamjaolt tsingitud. Tõrva saavad nagunii kõik detailid vahele enne kinni keeramist ja ei näe jälle ühel lihtsalt kokkupanemise hetkeni ilusal tulemusel mõtet.
Täna sain mootori käima, ilusti töötab, ei kõlksu kuskilt, ei kokuta ja kõik on normaalne. Käimapanemisprotsess oli piisavalt kiire, mõned juhtmed, väike naftakogus ja isetehtud lülitiga süsteem töötab väga hästi, et käima panna. Õige natuke sai eelsüüdet antud, nii 10 sekundi jagu ja kohe starter järgi, läks esimesest pöördest käima.
Ainuke viga mis tuju alla viis on see, et radiaator mille ma ostsin sõitva auto pealt tulnu pähe omab mõndi auke ja laseb läbi. Tilgub päris jõudsalt ja seda mitte otsakaante vahelt vaid torustikust. Kas on oksiid oma töö teinud või on mingi terav asi siin ligidal käinud. Nii palju ikka vedelikku hoidis, et käima sai panna ja hinge puhtaks töödata.
Gaasihoovastikuga oli ka omajagu ooperit, aga Suusabaas õnneks oli ütleme nii pool tööd minu eest juba ära teinud. Tuli lihtsalt hoob maha võtta ja gaasihoova kõrv teise kohta keevitada. Praegu töötab nagu muuseas, läheb ilusti põhja ja tuleb üles ka.
Väheke tumedamaks tegi päeva ka see, et gaasipedaali külge pannes leidsin kerelt ühe järjekordse mädakoha, seda täpselt põrandast välja turritava gaasilapatsi juurest. Tahtis teine maru hästi läbi põhja minna. Lõikasin ja keevitasin ja paika saigi uus jupp, nüüd on asi oranž ja homme saab masteksi ka selga.
Tsinkimise pärast vaeva ei näe, sest need poldid ja mutrid ongi juba kõik enamjaolt tsingitud. Tõrva saavad nagunii kõik detailid vahele enne kinni keeramist ja ei näe jälle ühel lihtsalt kokkupanemise hetkeni ilusal tulemusel mõtet.
Täna sain mootori käima, ilusti töötab, ei kõlksu kuskilt, ei kokuta ja kõik on normaalne. Käimapanemisprotsess oli piisavalt kiire, mõned juhtmed, väike naftakogus ja isetehtud lülitiga süsteem töötab väga hästi, et käima panna. Õige natuke sai eelsüüdet antud, nii 10 sekundi jagu ja kohe starter järgi, läks esimesest pöördest käima.
Ainuke viga mis tuju alla viis on see, et radiaator mille ma ostsin sõitva auto pealt tulnu pähe omab mõndi auke ja laseb läbi. Tilgub päris jõudsalt ja seda mitte otsakaante vahelt vaid torustikust. Kas on oksiid oma töö teinud või on mingi terav asi siin ligidal käinud. Nii palju ikka vedelikku hoidis, et käima sai panna ja hinge puhtaks töödata.
Gaasihoovastikuga oli ka omajagu ooperit, aga Suusabaas õnneks oli ütleme nii pool tööd minu eest juba ära teinud. Tuli lihtsalt hoob maha võtta ja gaasihoova kõrv teise kohta keevitada. Praegu töötab nagu muuseas, läheb ilusti põhja ja tuleb üles ka.
Väheke tumedamaks tegi päeva ka see, et gaasipedaali külge pannes leidsin kerelt ühe järjekordse mädakoha, seda täpselt põrandast välja turritava gaasilapatsi juurest. Tahtis teine maru hästi läbi põhja minna. Lõikasin ja keevitasin ja paika saigi uus jupp, nüüd on asi oranž ja homme saab masteksi ka selga.